شهرخبر

ترس ‌صاحبخانه پس از کشف بیش از ۹۰ مار در خانه‌اش!

یک زن آمریکایی از حضور بیش از ۹۰ مار در خانه اش شگفت زده شده است.

ترس ‌صاحبخانه پس از کشف بیش از ۹۰ مار در خانه‌اش!

به گزارش سلام نو، این زن با سازمان حفاظت از حیوانات کالیفرنیای شمالی آمریکا تماس گرفته و درخواست کمک کرده است.

گزارش های موجود نشان میدهد که مارها دور هم برای خوردن موش های صحرایی آماده شده و زیر خانه این مرد رخنه کرده بودند تا به زودی به خواب زمستانی بروند.

وولف، مسئول اداره نجات خزندگان در منطقه سونوما در شمال کالیفرنیا به دنبال تماس این زن به محل سکونت او رفت و ناباورانه متوجه شد که در زیر این ساختمان دهها مار زنگی خود را برای خواب زمستانی آماده می‌کنند.

وی می‌گوید که روز دوم اکتبر مدت چهار ساعت را به کنار زدن سنگ‌هایی سپری کرد که این واحد مسکونی بر روی آنها بنا شده است. او در زیر این سنگ‌ها در شهر سانتا روزا با دهها مار زنگی روبرو شد.

"وولف " از سازمان حفاظت از حیوانات که برای زنده گیری مارها به خانه این مرد آمده بود گفت : با دیدن این همه مار یک جا شوکه شدم همگی روی هم جمع شده و تبدیل به کوهی از مار شده بودند.من برای بیرون کشیدن  مارها از دو سطل بزرگ استفاده کردم و با استفاده از دستکش و تجهیزات مارها را گرفتم تا به زیستگاهشان باز گردانم.

ل وولف در طی این چهار ساعت ۲۲ مار زنگی بزرگسال و ۵۹ بچه مار کشف کرد. وی دو بار دیگر نیز عملیات اکتشافی خود را در زیر این ساختمان پی گرفت و ۱۱ مار زنگی دیگر پیدا کرد.

او همچنین با لاشه‌های یک گربه و یک صاریغ روبرو شد. صاریغ‌ها جانوری با جثه کوچک هستند که در قاره آمریکا زندگی می‌کنند.

ال وولف که ۳۲ سال سابقه کشف انواع خزندگان در ایالت کایفرنیا را دارد تاکنون ۱۳ بار از سوی مارها گزیده شده است. او می‌گوید که پیش از این کشف دهها مار در محیط طبیعی را تجربه کرده بود اما این برای اولین بار است که در زیر یک واحد مسکونی با دهها مار روبرو می‌شود./ایران آنلاین