شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ایران

عامل اصلی شکست سنگین پرسپولیس در ریاض/ پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود

علیرضا محمد، پیشکسوت پرسپولیس از دلایل شکست سرخ‌ها می‌گوید و معتقد است تیم یحیی شخصیت قهرمانی دارد و برای ششمین سال متوالی قهرمان ایران خواهد شد.

عامل اصلی شکست سنگین پرسپولیس در ریاض/ پرسپولیس باز هم قهرمان می‌شود
خبرورزشی -

علیرضا محمد مدافع راست اواخر دهه هشتاد پرسپولیس در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه «سلام تهران» در خصوص نتیجه پرسپولیس در مقابل الهلال عربستان گفت: این باخت برای پرسپولیسی که قهرمانی‌های متعددی را کسب کرد بسیار سنگین بود؛ الهلال تیم خوب و با کیفیت و لِول بالایی بود و برای کسب این پیروزی هزینه زیادی صرف کرد. در مقابل این تیم، پرسپولیسی قرار داشت که جای نیروهای کلیدی در پست‌های مهمش خالی بود و از طرفی قرمزها بازی با کیفیت همیشگی خود را ارائه ندادند.

این پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان تیمِ ما اسیر پِرس سنگین تیم الهلال شدند. هافبک‌های الهلال قوی بودند و با حملات شدید بر دفاع راست به تیم مقابل غلبه کردند و پرسپولیس در میانه میدان نتوانست توپ را به درستی هدایت کند.

 محمد جای خالی بازیکنان کلیدی مثل نوراللهی و کنعانی را از دلایل دیگر این شکست عنوان کرد و گفت: این بازی ارائه شده، بازی همیشگی تیم پرسپولیس نبود و بازیکنان اسیر قدرت الهلال شدند و حریف با ضربه های متعدد تیم را پرس کرد. اگر باشگاه پرسپولیس از لحاظ مالی بازیکنان را تامین کند تیم می‌تواند نیروهای خوب خود را حفظ کند و دلیلی برای کناره‌گیری مُهره‌های مهمی مثل شجاع، احمد و کنعانی وجود نخواهد داشت.

 مدافع سابق پرسپولیس در پایان گفت: پرسپولیس قدرت اول آسیاست و با این نتیجه از ارزش‌های پرسپولیس کم نشد. پرسپولیس همچنان مدعی اول قهرمانی است و شخصیت قهرمانی دارد و برای ششمین سال متوالی می‌تواند قهرمان ایران شود.