شهر خبر

رفع معضل بیکاری با عمل زیبایی!+ عکس

جراحی پلاستیک که این روزها تقریبا اکثر افراد کره ی زمین را درگیر خود کرده و ثروت قابل توجهی را نصیب متخصصان زیبایی کرده این بار نقش استخدام کننده را داشت.

رفع معضل بیکاری با عمل زیبایی!+ عکس

به گزارش منیبان؛ تب جراحی پلاستیک و عمل های زیبایی فقط برای افزایش اعتماد به نفس و لذت بیشتراز زیبایی انجام نمیشود بلکه هستند افرادی که برای استخدام و پذیرفته شده در شغل مورد نظرشان زیر تیغ چنین جراحی هایی میروند ، مثل مرد جوانی که تصویرش را در این بخش مشاهده می کنید.

" دو کوین " 26 ساله پس از انتشار عکس های قبل و بعد از جراحی پلاستیک خود توجه زیادی را در شبکه های اجتماعی به خود جلب کرد . اگر شما هم به چهره متفاوت او نگاه کنید، متوجه می شوید که چرا دیگران از تغییرات او تعجب کرده اند چراکه وی کاملا به یک آدم دیگری تبدیل شده است ، از حالت صورت گرفته تا حالت چشم ها و بینی.

مرد جوان ویتنامی در توضیح علل این همه تغییر و جراحی های متعدد پلاستیک می‌گوید : "به دلیل اینکه در مصاحبه شغلی قیافه ام را مسخره می کردند، تصمیم به جراحی پلاستیک گرفتم تا چهره ام را به شکلی جذاب درآورده و بالاخره از بیکاری نجات پیدا کنم . "

اگر کسی از ماجرای جراحی خبر نداشته باشد و عکس های قبل و بعد این فرد را ببیند ، احتمالا باور نمی کند که این دو چهره متعلق به یک نفر است برای همین هر روز با تعجب انسان های زیادی روبرو می شود که به دلیل ظاهر جدیدش شوک شده اند . " کوین " در مورد هزینه این جراحی ها گفت تقریبا 400 میلیون دانگ برابر با 17 هزار و 400 دلار برای 9 مورد جراحی پلاستیک شامل جراحی بینی ، ایمپلنت چانه ، ونیر دندان ، تغییر شکل لب ، جراحی پلک و ایمپلنت لب پول خرج کرده است.

تنها دلیل این که این مرد 26 ساله برای این جراحی های متعدد زیبایی دارد ، این است که نمی توانسته به خاطر چهره ای که دارد به راحتی استخدام شود و مدتها بیکار بوده برای همین تصمیم گرفت تغییری بزرگ در خودش ایجاد کند . البته خانواده با او موافق نبودند اما بالاخره توانسته با پس انداز و وام ، هزینه جراحی را جور کند.

مرد جوان در بخشی از مصاحبه ی خود گفت : " اولین بار که جراحی پلاستیک انجام دادم ، خانواده ام من را نشناختند. البته خودم انتظار چنین تغییری را داشتم اما باز هم از خوشحالی اشک هایم بند نمی آمد. "

این پسر جوان هر روز از خودش عکس و ویدئو در تیک تاک و اینستاگرام منتشر می کند و کلیپ های مربوط به تغییر چهره را پست می کند تا دیگران متوجه تغییر زیاد او شوند. او بابت جراحی پلاستیکی که انجام داده است، احساس پشیمانی ندارد و به طرفدارانش میگوید :همیشه قوی باشید و برای افزایش اعتماد به نفس خود به دنبال زیبایی بگردید . استاندارد زیبایی برای خود من این است هنگامی که به آینه نگاه می کنم ، حس رضایت و اعتماد به نفس داشته باشم.

وبگردی