شهرخبر

ترفند زشت و کثیف این مرد برای گرفتن زن دوم!

مرد جوان هندی که قصد ازدواج کردن برای بار دوم را داشت، یک نقشه باورنکردنی و بسیار بی رحمانه را برای همسر اول خودش برنامه ریزی کرد!!

ترفند زشت و کثیف این مرد برای گرفتن زن دوم!

به گزارش منیبان؛ تصمیم جدی مرد جوان برای ازدواج دوم او را در مسیری قرار داد تا باطراحی نقشه ای حساب شده، همسر اول خود را از سر راه بردارد. همه چیز طبق برنامه پیش رفت و کسی متوجه ماجرا نشد اما از آنجایی که هیچ ماهی پشت ابر نخواهد ماند، دست این مرد همانطور که در این بخش می خوانید رو شد.

"عثرا" زن جوانی بود که پس از مرگش براثر مار گزیدگی، نامش در لیست پرونده های مرگ مشکوک قرار گرفت و دادگاه دستور بررسی دقیق تر علت مرگ او را صادر کرد. یکسال بررسی و تحقیقات بالاخره حقیقت پشت پرده ی این مرگ دلخراش را فاش کرد.

متوفی که در طول یک سال به فاصله چند ماه توسط مار سمی گزیده شده بود، همسر مردی 32 ساله اهل ایالت کرالای هند بود، مردی که به دلیل خواسته های زیاد مالی خانواده همسرش با آنها رابطه چندان خوبی نداشت. از قرار معلوم خانواده ی همسر این مرد او را برای فراهم کردن شرایط رفاهی، خرید جواهرات گرانقیمت، اتومبیل و خانه ی لوکس برای دخترشان، تحت فشار قرار داده بودند.

گزارشات پزشکی نشان داد که "عثرا" چند ماه قبل از مرگ، توسط یک مار سمی گزیده شد ولی پس از مدتی مراقبت و درمان، بهبود یافت. بار دوم نیمه های شب توسط ماری با سم قوی تر گزیده شد و از دنیا رفته است.

از سوی دیگر تحقیقات مسئولان پرونده جزئیات قابل توجهی در مورد برخی اقدامات شوهر این زن را فاش کرد. جستجوهای او در اینترنت، تماس های تلفنی اش نشان داد که او در پی شناخت مارهای سمی و روش های استفاده از آنها بوده، همچنین با فروشندگان مارهای سمی چندین بار تماس گرفته است و همین ماجرا را به سمت روشن شدن حقیقت برد.

پس از جمع اوری تمام این اطلاعات، بالاخره پلیس موفق شد نگهدارنده ماری که همسر " عثرا " با او در ارتباط بوده و نمونه ای از نوع سمی را در اختیار او قرار داده بود را شناسایی و از او اعتراف بگیرد.

مرد بی شرم وقتی دید همه چیز فاش شده و پنهان کاری فایده ای ندارد، به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت که پس از ناکامی نقشه ای در اقدام اول، بار دوم تعدادی قرص خواب آور را در نوشیدنی "عثرا" مخلوط کرده و پس از فرو رفتن او به خوابی عمیق، مار کبری را روی او رها کرده و کاری کرد که مار، همسرش را دوبار گاز بگیرد.

سپس او تمام شب را بیدار ماند تا مطمئن شود مار کبری او را نیش نمی زند و صبح به صورت کاملا ساختگی جوری نقش بازی کرد که از این اتفاق شوکه شده و از همه چیز بی اطلاع است اما خانواده همسرش بی اطلاع بودن او را باورنکرده و از او شکایت کردند.

این مرد که تمام نقشه ها را به خیال خود به صورت حرفه ای طراحی کرده بود، قصد ازدواج با زن دیگری را داشت و میخواست همسر دوم اختیار کند اما در نهایت او ماند و اتهام قتلی که حکمی سنگین دارد.

وبگردی