شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال

درخواست استقلال از هواداران؛ سر تمرین نیایید!

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای از هواداران خواست تا در محل تجمع استقلالی‌ها تجمع نکنند.

درخواست استقلال از هواداران؛ سر تمرین نیایید!

به گزارش  منیبان؛ با نظر فرهاد مجیدی آبی‌پوشان پایتخت در آستانه نخستین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر، امروز را استراحت کردند و تمرینی نداشتند؛ اما قرار است تمرینات استقلال پیش از انجام دیدار چهارشنبه شب مقابل هوادار در هفته اول لیگ بیست و یکم، از فردا در مجموعه ورزشی آرارات تهران پیگیری شود.

باشگاه استقلال با صدور بیانیه‌ای رسماً خبر از انتقال تمرینات آبی‌پوشان به زمین آرارات تهران داد و هم‌چنین اعلام کرد که قرار است زمین چمن کمپ استقلال در مجموعه ورزشی انقلاب هم در دو هفته آینده مورد ترمیم قرار بگیرد تا دو زمین تمرینی مناسب در اختیار تیم فوتبال استقلال باشد و آبی‌پوشان دیگر با معضل بزرگ زمین تمرین مواجه نباشند.

اما بخش دیگر بیانیه باشگاه استقلال بسیار جالب‌توجه است؛ جایی که مدیران باشگاه از هواداران این تیم درخواست کرده‌اند که در محل تمرین تیم فوتبال استقلال به دلیل شرایط ویژه مجموعه آرارات حضور پیدا نکنند و اجازه دهند تا تمرینات آبی‌پوشان پشت درب‌های بسته باشد.

علت درخواست مدیران باشگاه استقلال از هواداران، لغو قرارداد همکاری با مجموعه ورزشی صنایع دفاع است؛ چرا که قرار بود این مجموعه ورزشی زمین تمرین ثابت استقلال برای لیگ بیست و یکم باشد اما پس از یک جلسه تمرین و حضور پرشمار هواداران در این مجموعه، با توجه به شرایط خاصی که این مجموعه ورزشی دارد، قرارداد آبی‌پوشان منتفی شد.

در بخش پایانی بیانیه امروز باشگاه استقلال هم ابراز امیدواری شده تا با آماده شدن کمپ اختصاصی باشگاه استقلال (کمپ مرحوم ناصر حجازی) نیز این باشگاه بتواند از حضور هواداران خود در تمرینات میزبانی کند و هواداران پرشور آبی‌پوش بتوانند از نزدیک نظاره‌گر عملکرد تیم مورد علاقه‌شان در تمرینات باشند.

 

وبگردی