شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تهران#خبرنگاران

جمله عجیب یحیی به خبرنگاران پس از بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران

واکنش یحیی گل محمدی به شکست پرسپولیس پس از بازگشت به تهران : چه بگویم؟!

واکنش یحیی گل محمدی به شکست پرسپولیس

یحیی گل محمدی پس از بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران در جمع خبرنگاران تنها به یک جمله کوتاه اکتفا کرد و رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یحیی گل محمدی که از شکست مقابل الهلال ناراحت و ناراضی است به خبرنگاران حاضر در فرودگاه مهرآباد تنها یک جمله گفت.

یحیی گل محمدی در بازگشت کاروان پرسپولیس از عربستان، تمام پرسش های خبرنگاران را بی پاسخ گذاشت…

به گزارش پارس فوتبال، امروز کاروان پرسپولیس از عربستان به تهران برگشت و در فرودگاه مهرآباد با حضور خبرنگاران مواجه شد. در حالی که هواداران پرسپولیس تصور می کردند آنها امروز به زیارت خانه خدا بروند و دیرتر به تهران برگردند، پرسپولیسی ها که فقط اجازه حضور در ریاض را داشتند، امروز ظهر از این شهر به تهران برگشتند.

باشگاه پرسپولیس قصد داشت در صورت پیروزی مقابل الهلال، در فاصله این دیدار تا بازی بعدی (بازی نیمه نهایی منطقه غرب آسیا که ۲۷ مهر برگزار می شود و حالا الهلال و النصر به مصاف هم می روند) برای سفر به مکه و مدینه و زیارت خانه خدا نامه نگاری و رایزنی کند اما بعد از شکست مقابل الهلال، آنها بلافاصله راهی تهران شدند و خبرنگارانی که برای گفتگو با بازیکنان و مربیان به فرودگاه مهرآباد رفته بودند با سکوت آنها مواجه شدند.

در این میان یحیی گل محمدی تنها به یک جمله اکتفا کرد:

چه بگویم؟

گویا بازیکنان و مربیان پرسپولیس در مسیر بازگشت از ریاض با هم قرار گذاشته بودند فعلا گفتگو با رسانه ها نداشته باشند. آنها منتظر تغییر و تحولات باشگاه پرسپولیس هستند.

گفته می شود وزیر ورزش و جوانان که پیش از این تغییر و تحول مدیریتی در پرسپولیس را به بعد از بازی با الهلال موکول کرده بود، اعلام کرده تا پایان همین هفته تلکلیف مجموعه سرخ روشن خواهد شد.