شهر خبر

نامجومطلق: به موفقیت فرهاد امید دارم

واکنش پیشکسوت استقلال به شایعه قهر با مجیدی؛ یک زمانی با هم کار می‌کردیم اما.../ استقلالی‌ها قایدی را فراموش کنند

پیشکسوت تیم استقلال گفت: آرزو می‌کنم روزی فرا برسد که در فوتبال آسیا آقایی کنیم ولی واقعیت امر این است که قهرمانی در آسیا هر روز سخت‌تر می‌شود و باید برایش بیشتر هزینه کرد و برنامه‌ریزی بهتری هم داشت.

مجید نامجومطلق
خبرورزشی -

طی روزهای گذشته این شایعه مطرح شده بود که مجید نامجو مطلق سرمربی اسبق استقلال که زمستان سال ۹۸ همراه با فرهاد مجیدی به این تیم آمد و در مقطعی پس از آن جدایی فرهاد، هدایت استقلالی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا را برعهده گرفت به واسطه پاره‌ای اختلافات با سرمربی کنونی استقلال قهر است اما نامجومطلق در مصاحبه ای با خبر ورزشی شایعه مذکور را قاطعانه تکذیب کرد. با هم چکیده حرف‌های مجید نامجومطلق را می‌خوانیم:

*حذف تمام نمایندگان ایران از لیگ قهرمانان آسیا و ناکام شدن استقلال و پرسپولیس مقابل الهلال باید زنگ خطر را برای ما به صدا درآورد. واقعیت امر این است که فوتبال در دنیا به یک صنعت بدل شده و باید به اندازه هزینه و برنامه‌ریزی صورت گرفته، انتظار موفقیت داشته باشیم. باشگاه‌های ایرانی از مشکلات مالی می‌نالند و گاهی اوقات با وجود همین مشکلات، بازیکنان خارجی خریداری شده، فقط روی نیمکت می‌نشینند و بخش اعظمی از رقابت‌های فصل را از دست می‌دهند. اگر دستمزدشان را ندهیم، خیلی راحت به فیفا شکایت می‌کنند. اگر قرار است خارجی‌ها روی نیمکت بنشینند، به جای چنین بازیکنانی سراغ به نفرات جوان خودمان برویم و با هزینه بسیار کمتر آنها را جذب کرده و در کوران مسابقات آبدیده  کنیم. آرزو می‌کنم روزی فرا برسد که در فوتبال آسیا آقایی کنیم ولی واقعیت امر این است که قهرمانی در آسیا هر روز سخت‌تر می‌شود و باید برایش بیشتر هزینه کرد و برنامه‌ریزی بهتری هم داشت.

*خوشبختانه استقلال در این فصل از ابتدا زیر نظر فرهاد مجیدی بود و بازیکنان هم با نگاه خود سرمربی خریداری شده‌اند به همین خاطر بسیار امیدوارم که نتایج خوبی بگیرد و دل هوادارانش شاد شود ولی فراموش نکنیم استقلال بازیکنان زیادی را از دست داده و مهره‌های تازه نفس فراوانی جذب کرده است بنابراین باید حتماً به این تیم برای رسیدن به آمادگی مناسب، فرصت کافی داد. استقلال در این فصل تا اینجای کار فقط یک مسابقه انجام داده و آنهم مقابل الهلال بوده است. خوشبختانه با روی کار آمدن آقای آجرلو، روابط کادرفنی و مدیریتی بسیار نزدیک‌ شده و همین مسئله می‌تواند کمک شایان توجهی به استقلال کند. عملکرد آجرلو تا اینجای کار مثبت بوده ولی مشکلات مالی باشگاه حتماً باید با استفاده از راهکارهای مناسب، مرتفع شود.

*جای خالی مهدی قایدی در بازی استقلال مقابل الهلال کاملاً مشهود بود. سبک بازی مهدی واقعاً به استقلال کمک می‌کند ولی فراموش نکنیم در سالیان گذشته نیز بازیکنان تأثیرگذار بسیار زیادی از استقلال جدا شدند و نفرات دیگری جای آنها را پر کردند. بهتر است دیگر به جدایی قایدی فکر نکنیم چون با فکر کردن به این مسئله عملاً اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد بلکه باید شرایط به گونه‌ای فراهم شود تا استقلال با همین نفرات کنونی خود نتایج خوبی بگیرد.

*این شایعه که می‌گویند من با فرهاد مجیدی اختلاف دارم و با همدیگر صحبت نمی‌کنیم به هیچ وجه صحت ندارد و همین جا از طریق خبرورزشی به استقلالی‌ها اعلام می‌کنم اصلاً این بحث را باور نکنند. من با فرهاد مجیدی قهر هستم؟من و فرهاد همین هفته گذشته با همدیگر صحبت کردیم و هیچ مسئله‌ای با هم نداریم. در برهه‌ای با یکدیگر کار کردیم و حالا  دیگر همکار نیستیم ولی کوچک‌ترین اختلافی نداریم و اصلاً مشکلی میان ما وجود ندارد. دلم می‌خواهد استقلال با مجیدی قهرمان شود و من هم به عنوان جزیی از خانواده بزرگ استقلال از چنین اتفاق ارزشمندی لذت ببرم.