شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایتالیا#فرانسه

شانس صعود تیم اسکوچیچ بالاتر از فرانسه و ایتالیا

با گذشت 4 دور از مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، چهره تیم های مدعی تا حدود زیادی مشخص شده و تیم های ملی ایران و عربستان به ترتیب با 10 و 12 امتیاز، شانس های نخست صعود به جام جهانی 2022 قطر در گروه های A و B محسوب می شوند.

شانس صعود تیم اسکوچیچ بالاتر از فرانسه و ایتالیا

به گزارش منیبان؛ وب سایت آمریکایی We Global Football که به بررسی داده های آماری، رتبه بندی تیم ها، شانس های باشگاه های مختلف در تورنمنت های گوناگون می پردازد، به بررسی احتمالات راهیابی تیم های قاره های مختلف به مرحله اصلی و نهایی جام جهانی 2022 قطر پرداخت.

این وب سایت پس از قطعی شدن صعود آلمان و دانمارک به جام جهانی، اکنون شانس راهیابی برزیل به قطر را 100 درصد می داند. از دید این وب سایت آمریکایی، آرژانتین به همراه انگلیس و بلژیک با 99.98 درصد، دیگر تیم هایی هستند که از بیشترین شانس برای حضور در قطر برخوردارند. مکزیک نیز با 99.71 درصد در رده بعدی قرار دارد.

نکته جالب این گزارش، بخت بالای ایران برای راهیابی به جام جهانی است. از نظر We Global Football، تیم ملی ایران با 99.70 درصد در رتبه نهم ایستاده است. شاگردان دراگان اسکوچیچ تاکنون نتایج خوبی را در رقابت های مقدماتی جام جهانی کسب کرده اند و با 3 پیروزی و یک تساوی صدرنشین گروه نخست هستند.

تیم ملی ایران در فیفا دی بعدی 2 بازی خارج از خانه مقابل لبنان و سوریه را در پیش دارد و می تواند با کسب پیروزی در این مسابقات، به صورت رسمی نیز بخت خود را برای حضور در قطر به بالاترین میزان خود برساند.

در گزارشی که این وب سایت آمریکایی منتشر کرده، تیم ملی فرانسه قهرمان جام جهانی گذشته با 99.65 درصد شانس صعود، پس از ایران در رتبه دهم قرار دارد. تیم ملی پرتغال با 93.11 درصد، هلند با 87.80 درصد و ایتالیا با 87.31 درصد به ترتیب در رتبه های سیزدهم، پانزدهم و شانزدهم ایستاده اند.

در میان تیم های آسیایی نیز از نظر We Global Football، ایران به همراه کره جنوبی، استرالیا و ژاپن بیشترین بخت را برای حضور در جام جهانی برخوردارند. تیم ملی عربستان که با 12 امتیاز با اقتدار در صدر جدول گروه دوم قرار دارد، با 71.74 درصد شانس صعود، میان تیم های آسیایی در رتبه پنجم قرار دارد که این مسئله عجیب به نظر می رسد.

وبگردی