شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تیم ملی#اردوی تیم ملی

رسوایی بزرگ در اردوی ملی/ استخرپارتی مختلط با کارمندان هتل!

رسانه‌های دانمارکی از یک رسوایی بزرگ در اردوی تیم ملی این کشور خبر داده‌اند.

رسوایی بزرگ در اردوی ملی/ استخرپارتی مختلط با کارمندان هتل!
خبرورزشی -

مدیر یک هتل دانمارکی، کارکنان خود را بابت برگزاری یک استخرپارتی غیرمجاز در این هتل که با حضور اعضای تیم ملی فوتبال دانمارک و تعدادی از کارمندان هتل برگزار شده، جریمه و تنبیه انضباطی کرد. این اتفاق یک شب قبل از بازی دانمارکی ها در انتخابی جام جهانی صورت گرفته است.

رسانه های دانمارکی در گزارش های خود از این نوشتند که بازیکنان دانمارک و تعدادی از کارکنان زن این هتل در یک استخرپارتی در هتلی در السینور شرکت داشته اند. آنها این اتفاق را یک رسوایی بزرگ برای تیم ملی عنوان کرده اند.

تیم دانمارکدر آستانه سفر به شهر کیشیناو پایتخت مولداوی برای انجام بازی با تیم ملی این کشور بوده که چنین اتفاقی رخ داده است. دانمارک به عنوان دومین تیم بعد از آلمان به جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد.

مایکل لاریسن مدیر هتل مارینلیست از این اتفاق و فاش شدن آن در رسانه ها بسیار عصبانی شده است. او در ایمیلی که به تعدادی از کارکنان خود زده و حالا در رسانه های فاش شده، رفتار آنها را ناراحت کننده و غیر قابل قبول خوانده و آنها را جریمه کرده است: «متاسفانه بعضی از کارمندان ارتباط بیش از حد صمیمانه ای با اعضای تیم ملی برقرار کردند. من حتی تصورش را هم نمی توانستم بکنم که چنین اتفاقی رخ دهد. باید یادآوری کنم که ما همیشه باید حرفه ای رفتار کنیم و قرار نیست با بازیکنان یا هر میهمان دیگری صمیمی شویم و وارد حریم خصوصی آنها شویم. »

این مدیر همچنین در گفت و گویی با مجله دانمارکی «سئوگ اور» تایید کرد که دو کارمندی که قوانین را رعایت نکردند به شدت جریمه کرده است: «آنها قوانین را زیر پا گذاشتند و مستحق تنبیه هستند. من همیشه رابطه مداومی با فدراسیون فوتبال دانمارک دارم و البته که باید در این مورد هم صحبت کنیم. به من گفته اند که خانمها در یک استخر بوده اند و بازیکنان تیم ملی در یک استخر دیگر، اما بعضی ها این قضیه را زیر پا گذشته اند و قانون شکنی کرده اند. این اتفاق به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و اوضاع نباید اینچنین باشد. این یک رسوایی تمام عیار است.»

دانمارک با ۴ گل مولداوی را شکست داد و این ماجرا مسکوت ماند تا تحقیقات در این زمینه تکمیل شود. فدراسیون فوتبال دانمارک در حال پیگیری ماجراست. هنوز اسامی بازیکنانی که در این استخر پارتی شرکت کرده اند فاش نشده است.