شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ملی‌پوش#تیم ملی

صدور ویزای سه ملی‌پوش تنیس/ قرعه‌کشی مسابقات انجام شد


صدور ویزای سه ملی‌پوش تنیس/ قرعه‌کشی مسابقات انجام شد

سرانجام ویزای سه ملی‌پوش تیم ملی تنیس صادر شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، پس از پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان کشورمان در ایران و بحرین، ویزای انوشا شاهقلی، سامیار الیاسی و علی یزدانی ملی‌پوشان کشورمان جهت حضور در رقابت‌های گروه 4 آسیا و اقیانوسیه صادر شد.

بر این اساس 3 بازیکن ملی‌پوش کشورمان بامداد فردا (دوشنبه-26 مهر) تهران را به مقصد منامه ترک می‌کنند.

مراسم قرعه کشی رقابت‌های گروه 4 آسیا و اقیانوسیه  ظهر امروز در محل مسابقات برگزار و نمایندگان کشورمان با تیم‌های قرقیزستان، کامبوج و یمن همگروه شد.

تیم‌های امارت، عربستان سعودی، گوام و بحرین در یک گروه و تیم‌های ترکمنستان، عمان، عراق و مغولستان نیز در گروه دیگر حضور دارند.

پس از انجام بازی‌ها و خروج 2 نماینده از هر گروه، برای جلوگیری از تبانی مجدد روز جمعه مسابقات قرعه‌کشی خواهد شد.

مسابقات گروه 4  آسیا و‌ اقیانوسیه از 26 مهر ماه تا اول آبان با حضور کشورهای  ایران، بحرین، کامبوج، گوام، عراق، قرقیزستان، مغولستان، عمان، عربستان، سنگاپور، ترکمنستان، یمن و امارات برگزار و از بین تیم‌های برتر 3 تیم به گروه 3 آسیا و‌اقیانوسیه صعود می‌کنند.

اکبر طاهری به عنوان سرمربی، فرشاد طلاور مربی، امیر اکبری بدنساز و فرزین ضیا آذری به عنوان سرپرست تیم ملی کشورمان را با ترکیب انوشا شاهقلی، حمیدرضا نداف، امیرحسین بادی، سینا مقیمی، علی یزدانی و سامیار الیاسی همراهی می‌کنند.


انتهای پیام/