رعنا آزادی ور یکی از بازیگران خوب ایرانی است. منبع این تصویر اینستاگرام رعنا آزادی ور است. رعنا آزادی ور هم اکنون در سینما ایران فعالیت می‌کند. در ادامه تصویری جدید از رعنا آزادی ور را ملاحظه می‌کنید.

رعنا آزادی ور

فرم لباسهای رعنا آزادی ور

فرم لباس هایی که رعنا آزادی ور در جشنواره فجر 33، به تن داشت، اغلب کژوال بود که می توان از آنها در مجامع عمومی نیز استفاده کرد. او البته به نسبت قد بلندش از لباس های کوتاه تری استفاده کرده بود. در این فستیوال، معمولا در هر یک از لباس های آزادی ور بخشی جذاب وجود داشت؛ یا استفاده از پوتین خاص، یا استفاده از مانتویی که روی آن طراحی شده بود. استفاده از خطوط و طرح عمودی به بلندقدتردیده شدن او در این دوره از جشنواره کمک کرده بود. او در این سال با پوشیدن شنل، علاوه بر این که باز راهی جسته بود به بلندقامت تربه نظررسیدن، راهی هم باز کرده بود برای بازیگران حاضر در سال بعد جشنواره؛ استفاده از این شنل، در بین بازیگران حاضر در سی وچهارمین دوره جشنواره فیلم فجر در سال بعد، بیشتر رواج پیدا کرد تا آزادی ور به نوعی جاده صاف کن شنل پوشی در سینمای ایران باشد. پوشش رعنا آزادی ور در پانزدهیم جشن حافظ در اردیبهشت ماه سال گذشته لباسی بود پیچیده که از بخش های مختلفی شامل شلواری گشاد و دامنی با طراحی خاص و بلوز و کت کوتاه روی آن تشکیل شده و در کنار هم قرار گرفتن این لباس ها به گونه ای بود که لایه لایه بودن آن جلب توجه می کرد و شکل متفاوت شلوار و طرح عجیب دامن که قسمت های پایین آن گره زده شده از قسمتهای متمایز کننده ی لباس او به شمار می رفت .

شهرت با زخم کاری

رعنا آزادی ور سال 1400 با سریال «زخم کاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان و در کنار جواد عزتی در نقش «سمیرا» به شدت درخشید.

ازدواج

در چند سال اخیر بارها خبر ازدواج رعنا آزادی ور با مهدی پاکدل منتشر شده اما هر بار این شایعه پس از مدتی به فراموشی سپرده شد.

در نهایت 29 آبان 1399 عاطفه رضوی (بازیگر) با انتشار عکس دونفره این زوج هنری خبر ازدواج آنها را رسانه ای کرد ، مهدی پاکدل سابقه همسر بهنوش طباطبایی بود.