شهرخبر

با این ۱۰ ترفند قدبلندتر می‌شوید!

همه ما لباس‌هایی با راه‌راه‌های افقی را به‌شدت دوست داریم. بااین‌حال، لباس‌هایی با راه‌راه عمودی برای شما مزایای بیشتری دارند. خطوط عمودی به شما کمک می‌کنند قدبلندتر به نظر برسید.
کد خبر: ۹۹۷۴۴
بازدید : ۵۷
۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵

چه قدتان کوتاه باشد چه بلند، مهم است بدن خود را همان‌گونه که هست دوست داشته باشید و آن را در آغوش بگیرید. 

بااین‌حال، همچنان می‌توانید به‌گونه‌ای لباس بپوشید که شما را در بهترین حالت نشان دهد. اگر قدتان کوتاه هست ما نکاتی را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید قدتان را بلندتر نشان دهید.

نگران نباشید. قرار نیست به شما بگوییم کفش پاشنه‌بلند ۱۰ سانتی‌متری را امتحان کنید، اما کافی است که برخی نکات را در لباس پوشیدن رعایت کنید تا قدتان چند سانتی‌متر بلندتر نشان داده شود. در ادامه با این نکات آشنا می‌شوید.

ست کردن قد شلوار با کفش کتانی یا چکمه کوتاه

اگر فکر می‌کنید که منظور ما این است که از پوشیدن شلوار بلند اجتناب کنید درست فکر می‌کنید. این کار نه‌تن‌ها باعث می‌شود که شلوارتان کثیف نشود بلکه ست کردن آن با کفش کتانی یا چکمه کوتاه باعث می‌شود که قد شما چند سانتی‌متر بلندتر به نظر برسد.

شلوار جین راسته نپوشید

لازم نیست همیشه شلوار جین راسته بپوشید. در حال حاضر، یکی از بهترین ترند‌ها شلوار جین دمپا گشاد چاک‌دار است، زیرا این شلوار‌ها کاملا دمپا گشاد نیستند و می‌توان آن را با کفش‌های مختلف مثل کفش‌های نوک‌تیز یا بوت پوشید.

اگر می‌خواهید شلوار بلندی بپوشید لازم است خیاط بتواند استایل شما را کوتاه‌تر کرده و جزئیات چاک شلوار را بدون اینکه بر نیمرخ آن تاثیر بگذارد گسترش دهد.

راه‌راه‌های عمودی بهترین دوست شما هستند

همه ما لباس‌هایی با راه‌راه‌های افقی را به‌شدت دوست داریم. بااین‌حال، لباس‌هایی با راه‌راه عمودی برای شما مزایای بیشتری دارند. خطوط عمودی به شما کمک می‌کنند قدبلندتر به نظر برسید. دوست ندارید کل لباستان طرح راه‌راه داشته باشد؟ می‌توانید مانتوی راه‌راه بپوشید یا شلواری را انتخاب کنید که کناره‌های آن خط عمودی داشته باشد.

لبای های راه راه

تاپ کوتاه را انتخاب کنید

تاپ کوتاه برای خانم‌هایی که قد کوتاه دارند بسیار مناسب است؛ تاپ‌هایی را انتخاب کنید که پایین‌تر از استخوان لگن قرار نمی‌گیرند. این امر باعث می‌شود که بالاتنه و پایین‌تنه شما با هم متناسب شوند. می‌توانید تاپ را با شلوار جین یا حتی دامنی ست کنید که کمی بالاتر از استخوان لگن شما قرار می‌گیرند.

لباس‌های گشاد را کنار بگذارید

لباس‌های گشاد هیچ جذابیتی برای استایل شما به همراه ندارند و می‌توانند سن شما را نیز بالا ببرند. مهم است بدانید چه ترند‌ها و لباس‌هایی برای قد شما مناسب هستند. متاسفانه لباس‌های گشاد شما را در خود می‌بلعند و بنابراین، می‌توانند سطح ظاهر شما را پایین بیاورند. به‌جای این لباس‌ها می‌توانید لباس‌های کمر باریک را انتخاب کنید. این لباس‌ها کاملا شما را غرق نمی‌کنند.

آستین‌های خود را تا بزنید

اگر آستین لباس پایین‌تر از مچ دستتان باشد ممکن است به‌محض اینکه از خانه بیرون می‌آیید شلخته به نظر برسید. راه‌حل آسان این است که آستین‌های خود را کمی تا بزنید. این امر باعث می‌شود که دستان شما بلندتر به نظر برسند و بنابراین، چند سانتی‌متر به قد شما اضافه شود.

دور کمر خود را با کمربند ببندید

توجه به باریک‌ترین قسمت از بدنتان باعث می‌شود هر لباسی که می‌پوشید این‌گونه به نظر برسد که خیاط آن را مخصوص به شما دوخته است. چه کت اسپرت پوشیده باشید چه پیراهن و چه یک بلوز می‌توانید کمربند را به آن اضافه کنید و ببینید این کار چقدر ظاهر شما را جذاب‌تر می‌کند.

لباس‌های کوتاه را به امضای خود تبدیل کنید

هر لباسی که هفت سانتی‌متر یا بیشتر از هفت سانتی‌متر بالای زانو‌های شما باشد در بلندقدتر نشان دادن شما معجزه می‌کند. می‌توانید لباس خود را با چکمه‌های بلند تا زانو ست کنید و همچنان از مزایای لباس کوتاه بهره‌مند شوید.

فقط به یاد داشته باشید که چکمه‌ای که تا مچ پاست را هرگز با لباس کوتاه ست نکنید. بنابراین، هنگام خرید از بین مدل لباس یا پیراهن‌های مجلسی کوتاه و لباس شب شیک زنانه یا دخترانه فارغ از قیمت آن، به این مورد حتما توجه کنید.

لباس سرهمی بپوشید

ما بر پوشیدن لباس سرهمی به‌شدت تاکید می‌کنیم. شما از پوشیدن لباس سرهمی هرگز پشیمان نمی‌شوید. نه‌تن‌ها پوشیدن این لباس‌ها بسیار آسان است بلکه می‌توانند ظاهر شما را فوق‌العاده نشان دهند. حتی اگر احساس می‌کنید پا‌های کوتاهی دارید باز هم به ما اعتماد کنید. این لباس‌ها بسیار جذاب هستند و دوختن آن‌ها نیز آسان است. همچنین بهتر است لباس سرهمی‌ای که انتخاب می‌کنید تک‌رنگ باشد.

لباس‌های یقه مربعی را فراموش کنید و لباس یقه‌هفت را انتخاب کنید

همان‌طور که احتمالا تا الان متوجه شده‌اید لباسی که باعث شود چشم‌ها بر روی بدن شما عمودی حرکت کنند از همه جذاب‌ترند، اما لباس‌هایی با خطوط تیز مثل یقه مربعی اغلب برعکس این کار را انجام می‌دهند. درواقع، این لباس‌ها باعث می‌شوند که تنه شما کوتاه‌تر نشان داده شود.

بنابراین، به‌جای این لباس‌ها، لباس‌هایی با یقه‌هفت یا یقه‌قایقی را انتخاب کنید. چند سانتی‌متری که این لباس‌ها به قد شما اضافه می‌کنند اهمیت زیادی دارد.

درنهایت، مهم است که خودتان و بدنتان را همان‌طور که هست دوست داشته باشید و تفاوت‌های ظاهری میان انسان‌ها را بپذیرید. بااین‌حال، اگر دوست دارید قدتان کمی بلندتر به نظر برسد می‌توانید تنها با نکات ساده‌ای که مطرح شد، به‌گونه‌ای لباس بپوشید که قدتان چند سانتی‌متر بلندتر نشان داده شود.

منبع: انتخاب