شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#تهران

پرسپولیس در تهران به الهلال باخت/ مقصر کیست؟

پرسپولیس بازی را وقتی باخت که نتوانست یک سفره عادی را در تهران مدیریت کند و بازیکنانش بعد از ۵ ساعت معطلی از فرودگاه به خانه برگشتند.

پرسپولیس
خبرورزشی -

دعوای عجیب حامد لک و سیامک نعمتی که خروجی آن تعویض عجولانه نعمتی بود، نمایی از آشفتگی تیمی و فردی پرسپولیسی‌ها در بازی حساس با الهلال بود این پرسپولیسی که مقابل الهلال دیدیم یکی از ضعیف‌ترین پرسپولیس‌های تاریخ و یکی از بی‌برنامه‌ترین تیم‌هایی بود که در تمام چند سال اخیر دیده بودیم.

گل محمدی وقتی باخت که در ایران نتوانست تیمش را مدیریت کند و حداقل بازیکنان را با انرژی و تحرک و تعصب بیشتر به میدان بفرستند. الهلال از نظر فوتبالی یک سر و گردن بالاتر از پرسپولیس بود و در همان نیمه اول نشان داد که برخلاف تیم ما طرح و برنامه دارد و البته از نظر بدنی هم کاملاً برتر است.

 الهلال حتی نسبت به بازی با استقلال هم کاملاً تقویت شده بود و با انرژی بیشتری بازی کرد اما در آن سو پرسپولیس در روزی که مربیانش روی نیمکت کپ کرده بودند، اصلاً نمایش جالب توجهی نداشت و بعد از اتمام مسابقه حتی متعصب‌ترین پرسپولیسی‌ها هم شکست تیمشان را پذیرفتند چون اصلا انتظار نداشتند این تیم آشفته با این نمایش زشت به نیمه نهایی آسیا برسد.