شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تحقیق و تفحص

روند تحقیق و تفحص از سازمان سنجش با جدیت ادامه دارد


روند تحقیق و تفحص از سازمان سنجش با جدیت ادامه دارد

هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور در دومین اطلاعیه خود اعلام کرد که روند فعالیت و اقدامات تحقیق و تفحص در سازمان سنجش با جدیت ادامه دارد.

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم،  هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور در دومین اطلاعیه خود اعلام کرد که روند فعالیت و اقدامات تحقیق و تفحص در سازمان سنجش با جدیت ادامه دارد.

احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش و رئیس هیات تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور در همین رابطه گفت: در ادامه فرایند تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور، ضمن تشکر از نهادها و مردم شریف در همکاری، تعامل و تبادل نظرات با گروه تفحص، به اطلاع می‌رساند جریان کار در ابعاد مختلف با جدیت در دست اقدام است و فرایند اقدامات پس از طی مراحل به اطلاع خواهد رسید. در همین خصوص با این که ابعاد و عمق رسیدگی گسترده است، لیکن در راستای احقاق حق مردم شریف و داوطلبین عزیز، سرعت، دقت و جدیت در دستور کار گروه تفحص قرار دارد.

همینطور نیز راه‌های ارتباطی کماکان برای دریافت نقطه نظرات، گزارشات و مستندات مردمی و نهادی در ارتباط با این سازمان به شرح ادامه در نظر گرفته شده و فعال می‌باشد.

خط ارتباطی 09100202920، رایانامه reportsanjesh@gmail.com یا ارسال پستی به دفتر رئیس هیئت تفحص از سازمان سنجش در مجلس شورای اسلامی.

انتهای پیام/