شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#شهرداری تهران#شورای شهر

شهرداری تهران نسبت به آذین‌بندی شهر در ایام ربیع اقدام کند


شهرداری تهران نسبت به آذین‌بندی شهر در ایام ربیع اقدام کند

رئیس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران خواستار آذین‌بندی تهران در ایام اعیاد ماه رییع‌الاول شد.


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران و در تذکری اظهار کرد: همانطور که می‌دانیم در دو ماه محرم و صفر مردم تهران همچون مردم سایر اقصی نقاط کشور به سنت همیشگی ایران اسلامی در چند صد سال گذشته به عزاداری آل الله پرداختند و شهرها را سیاه‌پوش کردند.

وی ادامه داد: در تهران نیز عزاداری اهل‌بیت(ع) به صورت خودجوش اتفاق افتاده و معتقدم در امسال مدیریت شهری نیز همراهی خوبی انجام داد.

رئیس کمیته دینی شورای ششم اسلامی شهر تهران تصریح کرد: برخی فکر می‌کنند چون شورای ششم اصولگراست پس بیشتر از غم و غمگساری حمایت می‌کنیم و یک نگاه یک سویه دارد، اما با نگاه به سیره اهل‌بیت(ع) باید با فرح و سرور اهل‌بیت(ع) مسرور باشیم و باید شهر را متناسبت با آن آذین‌بندی کنیم. 

وی تاکید کرد: چنانچه مطلع هستم دوستان در معاونت امور اجتماعی و فرهنگی برای ایام 17 ربیع‌الاول تمهیداتی اندیشیدند، ضمن تشکر از معاون اجتماعی و فرهنگی، ایشان را تشویق و ترغیب می‌کنم که نسبت به این موضوع و آذین‌بندی شهر متناسب با فرح و سرور اهل بیت (علیهم السلام) و ایجاد حال خوب برای شهروندان اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/