شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#موتور#کرونا#تربیت بدنی

سجادی: ورزش همچنان زنده و موتور تولید عزت و امید کشور خواهد بود/ کرونا بین مردم و ورزش فاصله انداخت


سجادی: ورزش همچنان زنده و موتور تولید عزت و امید کشور خواهد بود/ کرونا بین مردم و ورزش فاصله انداخت

وزیر ورزش و جوانان در هفته تربیت بدنی این پیام را به مردم داد که ورزش همچنان زنده و موتور تولید عزت و امید کشور خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدحمید سجادی در حاشیه تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان با آرمان‌های امام راحل با تبریک فرا رسیدن روز ملی تربیت بدنی و ورزش گفت: ستاد برگزاری این هفته چندی پیش در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شد که یکی از برنامه‌های ارزشمند این ستاد حضور جامعه ورزش و جوانان روز قبل از آغاز هفته تربیت بدنی در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه همواره جامعه ورزش در تمام عرصه‌ها اثرگذار بوده است، یادآور شد: هدف این برنامه این است که بگوییم جامعه ورزش و جوانان همچنان پای آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان درباره برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: در طول این هفته رویکرد کلی ما توسعه ورزش همگانی و احیای این بخش از ورزش در دوران پسا کروناست.

وی تصریح کرد: نزدیک به دو سال است که به دلیل شیوع ویروس کرونا ورزش آسیب دیده است و مردم از ورزش فاصله گرفته‌اند، اما با همه فراز و فرودها و به لطف برنامه‌ریزی‌ها برای واکسیناسیون، شرایط رو به بهبود است و امیدواریم با برنامه‌های مختلف ورزشی وظایف خود را در قبال مردم انجام دهیم و مردم بتوانند به زندگی عادی خود برگردند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: این پیام را به مردم در هفته تربیت بدنی می‌دهیم که ورزش همچنان زنده و موتور تولید عزت و امید کشور خواهد بود.

 

انتهای پیام/