شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید

از سوی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور؛

دوره جدید طرح «مشکوة» حفظ تلفنی قرآن آغاز شد

دوره جدید طرح «مشکوة» حفظ تلفنی قرآن آغاز شد

ثبت نام متقاضیان شرکت در طرح حفظ تلفنی قرآن کریم (طرح مشکوة) ویژه نابینایان و افراد کم‌توان جسمی حرکتی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، طی فراخوانی که در خصوص ثبت‌نام از نابینایان و کم‌توانان جسمی حرکتی انجام داد، توانست طی هشت ترم دو و نیم‌ماهه، تعداد ۱۰۰ نفر از این افراد را با حضور هفت نفر از اساتید شناخته‌شده حفظ، تحت آموزش‌های خود قرار دهد.

فراخوان ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در این طرح همزمان با آغاز ماه ربیع‌الاول منتشر شد و علاقه‌مندان تا روز ۲۰ آذر سال جاری، که مقارن با ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار است، مهلت دارند با مراجعه به سایت http://meshkat.isqa.ir/ فرم ثبت‌نام را تکمیل کنند.

این طرح برای استفاده آسان‌تر کم‌توانان جسمی - حرکتی و نابینایان از خدمات آموزشی به صورت غیر حضوری (تلفنی) برگزار می‌شود و از جمله اهداف آن می‌توان به کمک به تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن در کشور، ایجاد شرایط مناسب برای تبلیغ، ترویج و حفظ قرآن، ارتقای سطح علمی کم‌توانان جسمی - حرکتی و ایجاد رغبت و رقابت سالم و سازنده برای تحقق اهداف پیش‌بینی‌شده اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۶۶۴۰۲۸۸۲، ۶۶۹۷۰۷۷۵ و ۶۷۶۱۲۳۳۷ تماس بگیرند.