شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#مجلس یازدهم#رئیس مجلس
صحن علنی|

قالیباف: مجلس یازدهم درباره محرمانه بودن اموال مسئولان هیچ مصوبه‌ای نداشته است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم درباره محرمانه بودن اموال مسئولان هیچ مصوبه‌ای نداشته است، فرآیند تصویب این قانون در مجلس کاملاً مشخص است و نمایندگان در این خصوص تصمیم نگرفته‌اند لذا این تصمیم مربوط به مجلس هشتم است و در فرآیند دیگری بررسی و تصویب شده است.

خبرگزاری میزان - محمد باقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز مجلس گفت: در خصوص مطالبی که در روز‌های اخیر بدون بررسی دقیق در برخی رسانه‌ها انتشار یافت توضیحاتی لازم است.

وی تاکید کرد: مجلس یازدهم درباره محرمانه بودن اموال مسئولان هیچ مصوبه‌ای نداشته است، فرآیند تصویب این قانون در مجلس کاملاً مشخص است و نمایندگان محترم در این خصوص تصمیم نگرفته‌اند لذا این تصمیم مربوط به مجلس هشتم است و در فرآیند دیگری بررسی و تصویب شده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: از اصحاب رسانه تقاضا دارم در خصوص بیان مطالب دقت بیشتری داشته باشند و موضوعات را پس از بررسی اطلاع رسانی کنند؛ باید در رابطه با فعالان رسانه و خبرنگاران محترمی که با بررسی‌های دقیق خود در این خصوص روشنگری کردند، تشکر کنم.

قالیباف با اشاره به حوادث منطقه غرب آسیا، بیان داشت: منطقه غرب آسیا در شرایط حساسی قرار دارد؛ طرح‌های پیچیده‌ای برای درگیر کردن کشور‌های منطقه در جنگ‌های داخلی مطرح است. همچنین اختلاف افکنی میان کشور‌های منطقه برای جلوگیری از به وقوع پیوستن همکاری‌های اقتصادی و ایجاد صلح پایدار در سراسر منطقه در دستور کار آمریکا و نیرو‌های وابسته به آن‌ها قرار دارد.

ادامه دارد ...