شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

شکست سنگین پرسپولیس برابر الهلال | حذف سرخ ها از آسیا در شب تلخ ریاض

شاگردان یحیی گل محمدی در شبی که نمایش خوبی برابر رقیب قدرتمند عربستانی نداشتند شکست تلخی را متحمل شدند.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان شکست سنگینی را برابر الهلال متحمل شد تا خداحافظی تلخی  از آسیا داشته باشد.

پرسپولیس در این دیدار سردرگم و بدون برنامه ظاهر شد و در هر دو نیمه از حریف پرستاره خود ضعیف تر ظاهر شد و در نهایت با تحمل شکست پر گل از رسیدن به نیمه نهایی باز ماند. نایب قهرمان دوره گذشته که طی روزهای گذشته با حواشی زیادی دست و پنجه نرم کرد در این دیدار اسیر ستاره های سرشناس الهلال قرار گرفت و در نهایت وداعی تلخ با لیگ قهرمانان آسیا داشت.

شاگردان یحیی گلمحمدی در نیمه اول این دیدار تا دقیقه ۲۷ مقاومت کردند اما بعد از دریافت گل اول هیچ برنامه ای برای جبران گل خورده نداشتند و در نهایت در نیمه دومدوگل دیگر دریفات کردند تا شاهد یکی از بی برنامه ترینبازی های سرخ ها طی سال های اخیر باشم.

الهلال با این پیروزی راهی دیدار نیمه نهایی شد و برابر النصر عربستان قرار خواهد گرفت.

داور: ریوجی ساتو(ژاپن)

کمک ها:جون می هارا(ژاپن) آنتوان چتنین(استرالیا)

کارت زرد:رضا اسدی، سعید آقایی، فرشاد فرجی، محمد شریفی(پرسپولیس)،مارگا و البلیهی(الهلال)

کارت قرمز:

گل: سالم الدوسری(۲۷) و گومیس(۵۰ و ۷۰) برای الهلال

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیامک نعمتی (مهدی شیری ۶۵)، فرشاد فرجی، سیدجلال حسینی، سعید آقایی، میلاد سرلک، رضا اسدی (احسان پهلوان ۴۶)، امید عالیشاه، مهدی ترابی (محمد شریفی ۷۰)، وحید امیری (مهدی عبدی ۶۰) و عیسی آل‌کثیر(حامد پاکدل ۷۷)

ترکیب الهلال:

عبدالله المعیوف، محمد البریک، علی هادی آل بلیهی، جان هیون سو، ناصر الدوساری، سلمان الفرج، محمد ابراهمی کنو، ماتیوس پریرا، سالم الدوساری، موسی مارگا و بافتیمبی گومیس