شهرخبر

کشف ۹۰ مار سمی از خانه یک زن+عکس

کشف ۹۰ مار سمی از خانه یک زن+عکس

کشف ۹۰ مار سمی از خانه یک زن+عکس
وی می‌گوید که روز دوم اکتبر مدت چهار ساعت را به کنار زدن سنگ‌هایی سپری کرد که این واحد مسکونی بر روی آن‌ها بنا شده است. او در زیر این سنگ‌ها در شهر سانتا روزا با ده‌ها مار زنگی روبرو شد.

به گزارش ثریا ال وولف، مسئول اداره نجات خزندگان در منطقه سونوما در شمال کالیفرنیا به دنبال تماس این زن به محل سکونت او رفت و ناباورانه متوجه شد که در زیر این ساختمان دهها مار زنگی خود را برای خواب زمستانی آماده می‌کنند.

وی می‌گوید که روز دوم اکتبر مدت چهار ساعت را به کنار زدن سنگ‌هایی سپری کرد که این واحد مسکونی بر روی آنها بنا شده است. او در زیر این سنگ‌ها در شهر سانتا روزا با دهها مار زنگی روبرو شد.


ال وولف در طی این چهار ساعت ۲۲ مار زنگی بزرگسال و ۵۹ بچه مار کشف کرد. وی دو بار دیگر نیز عملیات اکتشافی خود را در زیر این ساختمان پی گرفت و ۱۱ مار زنگی دیگر پیدا کرد.

او همچنین با لاشه‌های یک گربه و یک صاریغ روبرو شد. صاریغ‌ها جانوری با جثه کوچک هستند که در قاره آمریکا زندگی می‌کنند.

ال وولف که ۳۲ سال سابقه کشف انواع خزندگان در ایالت کایفرنیا را دارد تاکنون ۱۳ بار از سوی مارها گزیده شده است. او می‌گوید که پیش از این کشف دهها مار در محیط طبیعی را تجربه کرده بود اما این برای اولین بار است که در زیر یک واحد مسکونی با دهها مار روبرو می‌شود.

مارهای زنگی اغلب از ماه اکتبر (مهر/آبان) تا ماه آوریل (فروردین/اردیبهشت) به خواب زمستانی می‌روند.

منبع: یورونیوز