شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

فرصت طلایی پرسپولیس ؛ چشم بادامی الهلال پاشنه آشیل عربستانی ها می شود؟

مهاجمان پرسپولیس آماده گلزنی با توجه به ضعف جانگ هیون سو در قلب خط دفاعی الهلال

مهاجمان پرسپولیس آماده ضربه زدن به الهلال

مهاجمان پرسپولیس خود را آماده تقابل با خط دفاعی الهلال کرده اند. ضعف جان هیونگ سو می تواند آن ها را به امر گلزنی کمک کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آیا مهاجمان پرسپولیس از کندی مدافع کره‌ای الهلال برای رسیدن به دروازه این تیم استفاده می‌کنند؟

به گزارش پارس فوتبال، شاگردان یحیی گل‌ محمدی در حالی امشب مقابل الهلال عربستان صف آرایی خواهند کرد که زوج خط دفاعی سعودی ها را همچون همیشه جانگ هیون سو مدافع کره ای به همراه علی البلیهی تشکیل می دهند. دو مدافع باتجربه ای که امسال در حد انتظار ظاهر نشده‌اند تا عمق دفاع الهلال به یکی از نقاط ضعف این تیم تبدیل شود.

نگاهی به بازی الهلال مقابل استقلال نشان می دهد که آبی ها در چند صحنه موفق شدند با استفاده از سرعت بازیکنان خود جانگ هیون سو را جا گذاشته و به دروازه الهلال نزدیک شوند و پرسپولیس هم احتمالا از این شیوه در بازی امشب استفاده خواهد کرد.

ترابی، اسدی و عالیشاه از جمله بازیکنان پرسپولیس هستند که در ارسال پاس‌های قطری – که مقصد آن پشت مدافعان حریف است – تبحر خاصی دارند و می‌توانند مهاجمان تیمشان را به خوبی در موقعیت گلزنی قرار دهند.

با توجه به اینکه الهلال به احتمال زیاد از دقایق ابتدایی حمله خواهد کرد پرسپولیس باید در زمانی که صاحب توپ می‌شود و مدافعان حریف برای بازیسازی از عقب زمین جلو آمده‌اند، از فرصت استفاده کرده و هم تیمی‌های خود را در موقعیت گل و جلوتر از بازیکنانی چون هیون سو قرار دهند.