شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#استقلال

بزرگترین نقطه ضعف الهلال ؛ استقلال راه برد الهلال را به پرسپولیس نشان داد

فرصت ویژه برای پرسپولیس با توجه به ضعف عجیب موسی مارگا در کارهای دفاعی الهلال

ضعف بزرگ الهلال

پرسپولیس در شرایطی امشب به مصاف الهلال خواهد رفت که باید بداند موسی مارگا مهاجم تنومند این تیم در کارهای دفاعی ضعف فراوانی دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آیا نقطه ضعف خرید سرشناس الهلال در بازی امشب به ضرر این تیم تمام خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، بدون شک یکی از ابزارهای یحیی گل‌محمدی برای رسیدن به گل، مهدی ترابی خواهد بود. بازیکنی که استاد زدن گلهای حساس است و جلوی استقلال تاجیکستان هم در دقیقه ۹۰ کاری کرد که نیمکت پرسپولیس، مفنجر شود!

ترابی در بازی امشب بازیکن روبروی محمد البریک و موسی مارگا است که قطعا تقابل او با بازیکنان حریف یکی از اتفاقات جذاب این دیدار خواهد بود.

نکته جالبی که در آنالیز بازیهای الهلال به خصوص دیدار این تیم مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دیده شده، ضعف موسی مارگا در کارهای دفاعی است.

در بازی استقلال و الهلال، هر بار آبی‌ها از جناح چپ خود حمله می‌کردند، مشکل خاصی برای رسیدن به دروازه این تیم نداشتند چرا که مارگا هر چقدر در کارهای هجومی یک بازیکن تاثیرگذار است، علاقه‌ای به شرکت در کارهای دفاعی ندارد و به البریک کمک نمی‌کند و همین موضوع می‌تواند سمت راست الهلال را در بازی امشب، تبدیل به منطقه اصلی حملات پرسپولیس کند و با توجه به بازی مهدی ترابی در این منطقه، او این فرصت را دارد که از ضعف مارگا، به سود تیمش استفاده کند.