شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون فوتبال#شورای عالی#سعید

نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر شورای عالی مناطق آزاد


نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و دبیر شورای عالی مناطق آزاد

نشست مشترک شهاب‌الدین عزیزی خادم و سعید محمد در جهت توسعه همکاری‌های مشترک و احداث کمپ‌های تیم‌های ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، جلسه مدیران فدراسیون فوتبال با مسئولان سازمان مناطق آزاد کل کشور در دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد برگزار شد.

در این نشست شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال، احسان اصولی عضو هیئت رئیسه و سرپرست کمیته بازاریابی و تلویزیون، علی درویش‌پور رئیس سازمان منطقه آزاد قشم و مهدی زارعی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این منطقه، حضور داشتند و سعید محمد دبیر شورای عالی سازمان مناطق آزاد و مشاور ریاست جمهوری میزبان این جلسه بود.

محور اصلی این دیدار، برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی کمپ تیم‌های ملی در مناطق آزاد از جمله کیش، قشم، اروند و انزلی بود و درباره موارد مختلف مرتبط با این پروژه بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت. هم‌چنین مقرر شد برنامه‌ریزی جامعی برای اعزام طرفداران ایرانی به جام جهانی قطر و محل استقرار و تسهیل تردد آنها به قطر، میزبان جام جهانی با رعایت اصل سفر ارزان قیمت صورت بگیرد.

از آنجایی که سازمان مناطق آزاد برای حمایت همه جانبه از تیم‌های ملی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی مردان و زنان اعلام آمادگی کرده است، در این نشست توافق شد تا اقدامات لازم برای امضای تفاهم‌نامه تا هفته آینده توسط تیم حقوقی فدراسیون فوتبال و سازمان مناطق آزاد انجام شود.

انتهای پیام/