شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#ایران خودرو#قیمت

کلینیک قیمت گذاری تارا اتوماتیک و پژو ۲۰۷ MC (دو رنگ) اتوماتیک ایران خودرو برگزار شد

کلینیک تخصصی تعیین قیمت دو محصول جدید ایران خودرو با حضور مسئولین ایران خودرو، شورای رقابت و دیگر سازمان های وابسته برگزار و محدود قیمتی این دو خودرو با توجه به رقبای آنها در بازار به شورای رقابت اعلام شد.

کلینیک قیمت گذاری تارا اتوماتیک و پژو ۲۰۷ MC (دو رنگ) اتوماتیک ایران خودرو برگزار شد

به گزارش منیبان به نقل از   خودرویی ایران ، سه شنبه گذشته، جلسه ارزیابی قیمت خودروهای تارا اتوماتیک و ۲۰۷ دورنگ اتوماتیک با حضور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، مدیرعامل ساپکو، برخی مدیران ارشد شرکت و کارشناسان مرکز ملی رقابت و کارشناسان حوزه صنعت خودرو در سالن اجتماعات شرکت ساپکو برگزار شد.
در این جلسه که در راستای اجرای سیاستهای قیمت گذاری خودرو از شورای رقابت برگزار شد، خودروهای تارا اتوماتیک و ۲۰۷ اتوماتیک دورنگ در آستانه ورود به بازار مورد ارزیابی قیمتی قرار گرفتند. در این جلسه نمایندگان ایران خودرو پاسخگوی سوالات کارشناسان شورای رقابت بودند.
در ابتدای جلسه معاون اقتصادی و توسعه رقابت شورای رقابت با اشاره به مصوبه قیمت گذاری این شورا گفت: با توجه به تصمیمات گرفته شده از سوی این شورا ، کشف قیمت محصولات جدید با مطالعات میدانی و ارزیابی های تخصصی تعیین می شود. با اجرای کلینیک، قیمت گذاری با روش دقیق و با در نظر گرفتن آپشن ها و امکانات ظاهری و قوای محرکه خودرو انجام می شود.

در این نشست، رییس اداره پیش توسعه و طرح ریزی محصول ایران خودرو نیز ضمن ارائه گزارش توصیفی در خصوص ساخت و مشخصات فنی خودروی تارا اتوماتیک، گفت: تارا اتوماتیک از سامانه کنترل کشش، کنترل الکترونیکی پایداری و گیربکس اتوماتیک شش سرعته برخوردار است و تمامی استانداردهای خودرویی را با موفقیت گذرانده است.
بهروز احمدزاده افزود: گیربکس تارا اتوماتیک ش ش سرعته بوده و یکی از انواع گیربکس های مناسبی است که بر روی خودروی دنا پلاس توربو نیز قرار گرفته است. وی نصب دوربین دید عقب، رینگ ۱۶ اینچ آلومینیومی و نیز قابلیت هایی نظیر برخورداری از چهار ایربگ را از دیگر ویژگی های این خودرو دانست.

احمدزاده افزود: سیستم ورود بدون کلید (کی لس) لمسی نیز در تارا اتوماتیک تعبیه شده که برای نخستین بار است که محصولات ایران خودرو به آن تجهیز می شود.
وی با اشاره به سایر امکانات این محصول در مقایسه با تارا دستی، خاطرنشان کرد: آیینه های برقی تبدیل به آیینههای تاشوی برقی شده است، صندلی های راننده و سرنشینان برقی و سانروف نیز به خودرو اضافه شده است، صندلی ها در نسخه جدید تارا، چرم و پارچه خواهد بوذ.

وی در ادامه به بررسی ویژگی ها و مشخصات ۲۰۷ دورنگ اتوماتیک پرداخت و عنوان کرد: با توجه به لزوم احترام به سلیقه مشتریان و نیاز بازار به خودروهای اسپرت، شرکت ایران خودرو با اجرای تغییرات ظاهری و رفاهی و نیز ارتقای قوای محرکه، محصول ۲۰۷ اتوماتیک دو رنگ را به بازار معرفی کرد.
احمدزاده با اشاره به تغییرات ظاهری ۲۰۷ دورنگ گفت: در این خودرو قاب مه شکن جلو، سقف، قاب آیینه، زه درهای بغل، دستگیره در صندوق عقب و دستگیره ها نسبت به نسخه معمولی ۲۰۷ تغییر کرده است و گیربکس شش سرعته اتوماتیک و موتور TU۵ پلاس به این خودرو افزوده شد.
در این جلسه اخگری، نماینده معاونت بازاریابی و فروش درخصوص محصولات تارا اتوماتیک و ۲۰۷ اتوماتیک دورنگ و مقایسه با رقبای آنها از منظر بازار و قیمت توضیحات لازم را ارایه کرد.
در پایان جلسه و پس از بازدید مدعوین از خطوط تولید این دو محصول و آشنایی با جزییات بیشتر فرآیند تولید، پرسشنامه های تخصصی تکمیل شد.
گفتنی است، پس از آنالیز دقیق نتایج و بررسی های تکمیلی توسط مرکز ملی رقابت، قیمت نهایی این دو محصول به منظور صدور دعوت نامه مشتریان و عرضه به بازار مشخص خواهد شد.

 

وبگردی