شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران

مدیرعامل راه‌آهن: اولویتم حمایت از تولید داخل است


مدیرعامل راه‌آهن: اولویتم حمایت از تولید داخل است

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که اولویتم حمایت از تولید داخل است بر بررسی چالش ها و ماموریت‌های راه‌آهن از زوایای متعدد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  سید میعاد صالحی با قدردانی از اعتماد وزیر  راه و شهرسازی اظهار کرد: ظرفیت‌های ایجاد شده حاصل زحمات شبانه‌روزی کارکنان و مدیران ارزشمند و پرتلاش راه‌آهن در طول مدت عمر این صنعت باقدمت بالا و ریشه‌دار است و در صدد هستیم باهمتی مضاعف، مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت، امانتی است که باید آن را پاس داشت تاکید کرد: با همدلی و همراهی تمام ذی‌نفعان و بازیگران صنعت ریلی و خانواده بزرگ راه آهن اعم از بخش دولتی و بخش خصوصی، می‌توان به اهداف بلند مدت و توسعه حمل و نقل ریلی دست یافت.

وی با تاکید بر حمایت از رویکرد تخصصی و عملگرا در شرکت راه‌آهن، تلاش مضاعف همه معاونت‌ها و بخش‌ها و همچنین ارتقای جایگاه حمل و نقل ریلی در توسعه کشور از سوی ارکان تصمیم ساز و دستگاه‌های اجرایی کشور را از نکات اساسی تحول در راه آهن برشمرد.

وی بیان کرد: بایستی چالش ها و ماموریت ها را از زوایای متعدد بررسی کرد تا بتوانیم بهترین تصمیم را برای حصول نتیجه مطلوب انتخاب کنیم. نگاه و اولویت اول، حمایت از تولید داخل است و از تمام ظرفیت ها برای پیشرفت و تأمین نیازها و سرعت بخشیدن به توسعه صنعت حمل ونقل ریلی استفاده می کنیم.

به گزارش تسنیم،‌ در این جلسه، اعضای هیات مدیره و معاونین به طرح چالش‌ها و موضوعات مهم حوزه خود پرداختند و راهکارهای لازم برای رفع این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/