شهر خبر

برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان دانشگاه آزاد در المپیک، پارالمپیک و مسابقات جهانی کشتی


برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان دانشگاه آزاد در المپیک، پارالمپیک و مسابقات جهانی کشتی

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد از برگزاری مراسم تجلیل از دانشجویان این دانشگاه در بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو و همچنین مسابقات جهانی کشتی در هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر امیرعباس لشگری گفت: با توجه به افتخارآفرینی دانشجویان قهرمان دانشگاه آزاد اسلامی در آوردگاه المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو ژاپن و همچنین مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی 2021 اسلو، آیین تجلیل از آنها صبح چهارشنبه 28 مهر 1400 در سالن اجتماعات کتابخانه زنده یاد دکتر حسن حبیبی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار خواهد شد. 

رئیس مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، معاونان و سایر مسئولان عالی رتبه دانشگاه و همچنین شماری از مسئولان و شخصیت‌های ورزشی کشور برگزار می‌شود.

لشگری افزود: باعث مسرت و افتخار است که دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر موفقیت در عرصه‌های علمی و پژوهشی، در ورزش دانشجویی، قهرمانی و ملی نیز همچون نگینی می‌درخشد و امیدواریم موفقیت‌های قهرمانان ورزشی این دانشگاه در عرصه های داخلی و بین المللی بیش از پیش ادامه داشته باشد.

 

انتهای پیام/