شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلالی‌ها

واکنش مرد استقلالی پس از سرخپوش شدن : به استقلالی‌ها دروغ نمی‌گویم

شاهرخ بیانی : من عاشقم نه کاسب ؛ به استقلالی‌ها دروغ نمی‌گویم و فیلم بازی نمی‌کنم

شاهرخ بیانی : ایراد اصلی تیم ملی این است که در وسط زمین یک پلی میکر ندارد

شاهرخ بیانی گفت: من عاشق فوتبال هستم و هرگز دنبال کاسبی در این عرصه نبوده‌ام.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از چند سال زندگی در ترکیه شاهرخ بیانی دوباره به لیگ برتر بازگشت و حالا تحت عنوان دستیار ساکت الهامی در نساجی مشغول به کار شده است. با شاهرخ بیانی کاپیتان اسبق استقلال پیرامون فعالیت مجدد در لیگ برتر و البته حاشیه‌های پیرامون استقلال برای دقایقی همکلام شدیم.

من عاشقم نه کاسب

شاهرخ بیانی گفت:

طی دوران مربیگری با بزرگانی همچون منصور پورحیدری فقید، پرویز مظلومی و امیر قلعه نوعی کار کردم ولی چند سال قبل برای مدتی راهی ترکیه شدم و شرایط به گونه‌ای شد که آنجا ماندگار باشم. البته با وجود اقامت در ترکیه، اتفاقات فوتبال ایران و بازی‌ها را به طور کامل دنبال می‌کردم. وقتی آقای ساکت الهامی با من تماس گرفت بلافاصله به فکر فرو رفتم و در نهایت پاسخ مثبت دادم چون اولاً خود الهامی مربی با دانشی است و ثانیا باشگاه نساجی از مدیران خوبی برخوردار است. باید هواداران خونگرم مازندرانی هم اشاره کنم که حامی تیم خود هستند. من عاشق فوتبال هستم و هرگز دنبال کاسبی در این عرصه نبوده‌ام.

فیلم بازی کردن

شاهرخ بیانی گفت:

استقلال تیمی است که از ۱۶ سالگی در آن بازی کرده‌ام و تا آخرین روز زندگی، عشق من باقی خواهد ماند ولی فراموش نکنیم که در فوتبال حرفه ای حضور داریم و فوتبال حرفه‌ای یعنی اینکه نهایت تعهد را به قراردادت داشته باشی. من اصلاً به هواداران استقلال دروغ نمی‌گویم و برایشان فیلم بازی نمی‌کنمو بدون شک همه آنها طرفدار فوتبال پاک و جوانمردانه هستند و دلشان می خواهد استقلالی‌های خارج از مجموعه آبی با تمام قدرت مقابل استقلال صف آرایی کنند تا فوتبال ایران مکتب قدرتمند و پاک استقلال را بیش از پیش تحسین کند. شاهرخ بیانی یک استقلالی است که با باشگاه نساجی قرارداد دارد به همین خاطر هنگام رویارویی دو تیم در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر با کسب اجازه از همه بزرگان و طرفداران استقلال روی نیمکت نماینده مازندران قرار خواهد گرفت. اطمینان دارم خود استقلالی‌ها هم از این کار من خوشحال می‌شوند.

از دست دادن خارجی‌ها

شاهرخ بیانی گفت:

استقلال طی سالیان اخیر بازیکنان بسیار خوبی را به راحتی از دست داد نفراتی مانند امید نورافکن که هم اکنون در تیم ملی بازی می کند. ما بازیکنان خارجی بسیار خوبی را هم مفت از دست دادیم چون مدیریت درستی بر باشگاه حاکم نبود ولی حالا خوشبختانه با آمدن آقای آجورلو می‌توانیم امیدوار باشیم چون ایشان خودش سابقه مدیریت در لیگ برتر را داشته و فضای فوتبال را می‌شناسد. همیشه دلم می خواهد استقلال موفق باشد ولی این تیم در حال حاضر سرمربی دارد و آقای مجیدی باید پیرامون نحوه یارگیری و نتایجی که می گیرد، پاسخگو باشد.