شهر خبر

محمدرضا گرایی: معجزه شهید گمنام باعث شد در ثانیه‌های آخر پیروز شوم

کدخبر: 447624
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک گفت: در کشتی مقابل حریف گرجستانی که ۱۲ ثانیه مانده بود تمام شود ۵ بر یک عقب بودم، یک لحظه یاد شبی افتادم که کنار قبر این شهد آمدم افتادم، واقعا معجزه رخ داد و توانستم کشتی را پیروز شوم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، محمدرضا گرایی در مراسم اهدای مدال طلای خود به شهید گمنام مدفون در خانه کشتی، اظهار کرد: خدا را شکر در این ۲ سال که برای مسابقات المپیک و جهانی آماده می‌شدیم این شهید گمنام ۱۹ ساله در این مکان دفن شد و ما با این شهید بزرگوار ۲ سال زندگی کردیم. شهیدی که با خدا جانش را معامله کرد تا پرچم کشور را بالا نگه دارد.

دارنده مدال های طلای جهان و المپیک، افزود: نهایت کار و آسیب ما این است که رباط پاره کنیم اما این‌ها جان‌شان را با خدا معامله کردند. شبی که اعزام می‌شدیم در کنار این قبر با شهید گمنام قرار گذاشتم و تصمیم گرفتم اگر مدال طلا بگیرم به پاس قدردانی از تمام شهیدان، مدالم را به این شهید عزیز تقدیم کنم.

او تصریح کرد: آقای دبیر به درستی گفت این شهید معجزه می‌کند. در کشتی مقابل حریف گرجستانی که ۱۲ ثانیه مانده بود تمام شود ۵ بر یک عقب بودم، یک لحظه یاد شبی افتادم که کنار قبر این شهد آمدم افتادم، واقعا معجزه رخ داد و توانستم کشتی را پیروز شوم.