شهرخبر

قاتل امیرعلی ۳ ساله دستگیر شد

کارگر آنلاین/ پس از یک سال بالاخره قاتل امیرعلی سه ساله دستگیر و روانه زندان شد.

محمدعلی نایب‌زاده فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد از شناسایی و دستگیری قاتل امیرعلی کودک سه ساله‌ای که یکسال پیش به قتل رسیده بود، خبر داد.

وی گفت: بعد از حدود یکسال تلاش شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی، نظامی و همکاری‌های دستگاه قضائی سرانجام قاتل شناسایی، دستگیر و پس از اقرار به قتل با دستور مقام قضائی روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بستان‌آباد اطلاعات بیشتر در این ارتباط را بعد از تکمیل پرونده موکول کرد.

نایب‌زاده همچنین از شهروندان خواست هرگونه تحرکات و اقدامات مشکوک را به سامانه ۱۱۰ یا مسیرهای ارتباطی پلیس اطلاع دهند.

قاتل امیرعلی ۳ساله دستگیر شد

گزارش‌ها حاکی است، پسر بچه‌ای به‌نام امیرعلی پاشایان حوالی ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۱ آبان ۹۹ به هوای بازی به کوچه می‌رود اما دیگر به خانه برنمی‌گردد.

در پی کودک ناپدید شده

به گفته خانواده امیرعلی، کل خانواده با کمک مردم در سطح شهرستان به جستجوی کودک می‌پردازند. آنها حتی بیمارستان‌ها را نیز می‌گردند اما کودک را نمی‌یابند.

جستجو با کمک فضای مجازی

قضیه به همین جا ختم نشد، خانواده امیرعلی به کمک مردم شهرستان با انتشار عکس کودک در فضای مجازی خواستند تا به این خانواده در یافتنش کمک کنند.

خبر کوتاه بود و تلخ

به گفته همسایگان خانواده امیرعلی، شامگاه روز پنجشنبه بیست و دوم آبان ۹۹ حوالی ساعت ۲۰ جسد در داخل گونی توسط یک چوپان در منطقه علیجان شهرستان بستان‌آباد پیدا شد و با ورود عوامل انتظامی مشخص شد، پس از کشتن کودک جسد بی‌جان او در آن منطقه رها شده است.

مردم خواستار اشد مجازات قاتل هستند

بستان‌آبادی‌ها در فضای مجازی با اعلام انزجار خود از این عمل فجیع، خواستار اشد مجازات قاتل جهت عبرت‌آموزی شدند.

منبع: فارس

منبع: ایمنا