شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لندن#بریتانیا

پلیس انگلیس: قتل نماینده پارلمان یک حادثه تروریستی است


پلیس انگلیس: قتل نماینده پارلمان یک حادثه تروریستی است

پلیس لندن رسما اعلام کرده است که قتل یک نماینده پارلمان بریتانیا با چاقو یک حادثه تروریستی بوده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، پلیس لندن با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: قتل نماینده پارلمان انگلیس با چاقو یک حادثه تروریستی بوده و تحقیقات درباره این حادثه با هدایت مرکز مقابله با تروریسم پلیس آغاز شده است.

 

در بیانیه پلیس لندن آمده است: یک انگیزه احتمالی مرتبط با گروه های تروریستی افراط گرا در تحقیقات اولیه مربوط به این قتل کشف شده است.

شبکه خبری اسکای‌ نیوز و چندین رسانه دیگر انگلیسی بعدازظهر جمعه گزارش دادند که «دیوید اَمِس» نماینده محافظه‌کار پارلمان انگلیس ساعتی پیش در حوزه انتخابیه خود هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفته و کشته شده است.

پلیس شهرستان اسکس در جنوب شرقی انگلیس اعلام کرد حوالی ساعت 12:05 ظهر امروز به وقت محلی مأموران پلیس در پی یک تماس تلفنی به محل وقوع جرم در شهر کوچک لی آن سی (Leigh-on-Sea) اعزام شدند و مردی را یافتند که چندین ضربه چاقو به او وارد شده بود.

به گفته پلیس، مرد زخمی که در ادامه مشخص شد نماینده پارلمان انگلیس بوده است، جراحات شدیدی داشته و علی‌رغم دریافت درمان‌های اولیه و حضور اورژانس هوایی برای انتقال او به بیمارستان، در همان صحنه جرم جان باخته است.

بنابر اعلام پلیس شهرستان اسکس، یک مرد 25 ساله در ارتباط با قتل دیوید امس نماینده پارلمان انگلیس دستگیر و یک چاقو که احتمال دارد قتل با آن صورت گرفته باشد نیز در صحنه حادثه کشف و ضبط شده است.

انتهای پیام/