شهرخبر

حبیبی: باید به درستکار فرصت داد/ صنایع مازندران برای قهرمانی می‌آید


حبیبی: باید به درستکار فرصت داد/ صنایع مازندران برای قهرمانی می‌آید

سرپرست پیشین تیم ملی کشتی آزاد گفت: باید از پژمان درستکار حمایت شود و او فرصت سه ساله یا حتی هفت ساله تا المپیک ۲۰۲۸ داده شود.

هادی حبیبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد وضعیت تیم صنایع مازندران برای حضور در لیگ برتر کشتی آزاد اظهار داشت: با توجه به اینکه در موضوع اسپانسر به زمان احتیاج بود، کمی دیر آمدیم اما تیم خوبی جمع و جور کردیم و طی یکی دو روز آینده هم چند کشتی گیر جدید جذب خواهند شد.

مربی تیم کشتی صنایع مازندران هدف تیمش را قهرمانی در لیگ برتر عنوان کرد: امسال هدف‌مان قهرمانی است، از نظر بودجه مشکل نداریم. تیم خوبی هستیم که از کشتی‌گیران عنوان‌دار استفاده می‌کنیم. حتما دو کشتی‌گیر خارجی می‌آوریم. طبق صحبت‌هایی که داشتیم، براساس حریفمان در فینال، از کشتی‌گیر خارجی استفاده می‌کنیم. تلاش مان بر این است که امسال قهرمان شویم.

هادی حبیبی اضافه کرد: 25 درصد قرارداد کشتی گیران را پرداخت کردیم و از روز یک‌شنبه یا دوشنبه در جویبار اردو می‌‌زنیم. تمرینات تیم صنایع مازندران در جویبار و در سالن رضا یزدانی دنبال خواهد شد.

عضو پیشین تیم ملی آزاد با اشاره به نتایج تیم ملی در مسابقات جهانی نروژ خاطرنشان کرد: باید از پژمان درستکار حمایت شود، به نظر من باید به او فرصت سه ساله یا حتی هفت ساله و تا المپیک 2028 داده شود. در شروع کار که نتیجه خوبی گرفت که این نتیجه توسط یک سری جوان که محصول پشتوانه سازی بودند، به دست آمد. به هرحال آن پشتوانه‌ها به دست پژمان درستکار و این فدراسیون رسیدند و درحال حاضر این موفقیت رقم خورده است. همیشه رسیدن به نتیجه همین‌طور است، همه در آن نقش دارند چون موفقیت یک شبه اتفاق نمی‌افتد و محصول یک کار گروهی است.

حبیبی عنوان کرد: موضوع مهمی که باید به آن اشاره کرد، شرایط روحی خوب کشتی‌گیران در اسلو بود. مربی تیم خیلی با آنها ارتباط خوبی داشت و این کاملا مشهود بود. قطعا بعد از المپیک همه کشورها به سمت جوانگرایی می‌روند و ما هم در بهترین موقع یک سری جوان آینده دار را وارد کشتی کردیم که آنها هم نتیجه گرفتند. به هر شکل فینالیست شدن علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی، کامران قاسم‌پور که نوید خوبی برای آینده کشتی ما هستند در زمان سرمربیگری پژمان درستکار اتفاق افتاد و برای همین نظرم این است که می‌شود به این مربی نه تنها تا المپیک 2024 پاریس، بلکه تا المپیک 2028 لس‌آنجلس هم اعتماد کرد و به او فرصت کار داد.

رئیس پیشین کمیته لیگ فدراسیون کشتی با تاکید بر اینکه نگاه کشتی باید المپیکی باشد، گفت: باید برنامه‌ای سه ساله و هفت ساله برای کشتی چیده شود که بتوانیم آن را حتما اجرا کرده و در المپیک‌ها مقام بیاوریم. حسن یزدانی که در اسلوف تیلور را بالاخره شکست داد، کامران قاسم‌پور که سرانجام به مدالی که حقش بود رسید و امیرحسین زارع با ادامه مسیر رو به رشدش، در کنار سایر کشتی‌گیران، یک مجموعه خوب را در مسابقات جهانی تشکیل دادند. ایران، تیمی یکدست و هماهنگی در نروژ داشت. پژمان درستکار را سال‌های سال است که می‌شناسیم، باهوش است و خوب می‌تواند یک عده را دور هم جمع و جور کند.

انتهای پیام/