شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#شهاب حسینی

ماجرای اولین دیدار شهاب حسینی و همسرش

کدخبر: 447534
اقتصادنیوز : شهاب حسینی هنرمند پرطرفدار و محبوب ایرانی است و آشنایی او با همسرش پریچهر قنبری ماجرای جالبی دارد که دانستن آن برای طرفداران وی بسیار جذاب است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،آشنایی با هنرمندان محبوب کشورمان و دانستن زندگی خصوصی آنها برای بسیاری از افراد جالب و جذاب است. این بخش  را به زندگی خصوصی هنرمند محبوب کشورمان شهاب حسینی و طریقه آشنایی او با همسرش اختصاص داده ایم. جزئیاتی که در ادامه خواهید خواند همگی برگرفته از اطلاعات موجود براساس مصاحبه ها و صحبت های خود این هنرمندان است.

 اولین دیدار؛ شهاب حسینی چطور با همسرش آشنا شد؟

شهاب حسینی که تحصیلات خود را به دلیل قصد مهاجرت به کانادا نیمه کاره رها کرده بود، بعد از اینکه نتوانست مهاجرت نماید، به سربازی رفت. او روزی از سربازی مرخصی گرفت تا به دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته و با دوستان خود دیدار نماید. او در آنجا برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را که دختری محجوب و زیبا بود، مشاهده نمود.

Q7kJPnnDcSx5

شهاب حسینی در مورد آشنایی خود با پریچهر قنبری بارها عنوان کرده است که تا قبل از دیدن همسرش به هیچ وجه قصد ازدواج نداشته است. او ابتدا با دیدن پریچهر قنبری به او پیشنهاد آشنایی بیشتر داد اما با مخالفت او روبرو شد چرا که خانم قنبری اعتقاد داشت، اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد.

 ازدواج، زندگی مشترک و فرزندان شهاب حسینی و پریچهر

شهاب حسینی و پریچهر قنبری در سال 1374 با یکدیگر آشنا شده و این آشنایی منجر به ازدواج گردید. آنها اکنون دارای دو فرزند هستند، محمد امین پسر بزرگ شهاب حسینی و پریچهر قنبری در سالروز تولد پدرش یعنی 14 بهمن ماه سال 1382 متولد شد و دومین فرزند این زوج امیرعلی که شباهت زیادی به پدر دارد، در 20 مردادماه سال 1390 به دنیا آمد.

iVtpUwPsu1pJ

محمدامین استعداد زیادی در زمینه نقاشی دارد و بیشتر دوست دارد نقاشی بکشد اما ذاتا بازیگر است و می تواند یک صحنه را به راحتی با دو زاویه و دو شخصیت تحویل دهد.

شهاب حسینی علاوه بر فعالیت های هنری یک کافه در محدوده لواسان دارد که طراحی و دکوراسیون داخلی آن شبیه یک کلبه چوبی میان جنگلی خوش آب و هوا است، اداره این کافه را همسر شهاب حسینی برعهده دارد.

 طلاق شهاب حسینی و همسرش پریچهر قنبری

شهاب حسینی همیشه به صورت علنی قدردان زحمات همسرش بوده و همیشه در مجامع عمومی از او تشکر کرده است اما در سال های اخیر شایعات زیادی در مورد طلاق و مهاجرت این بازیگر توانمند شنیده می شود اما تا به امروز هیچ منبع موثقی هیچ کدام از این اخبار را تائید نکرده است.

 

NuKmAqdRqZ4O

 

سید شهاب الدین حسینی تنکابنی متولد 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران است اما اصالتا اهل تنکابن می باشد. پدر او سیدفخرالدین حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد و هم اکنون در قید حیات نمی باشد. مادر ایشان امدادگر سیار بود. شهاب حسینی یک برادر به نام مهدی که در زمینه موسیقی فعالیت می کند و دو خواهر دارد.

شهاب حسینی بازیگر توانمند کشورمان در رشته روانشناسی در دانشگاه تهران تحصیل کرده اما تحصیلات خود را نیمه کاره رها کرد.

او حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون ، در سریال پس از باران و سریال پلیس جوان ایفای نقش کرد و به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت. شهاب حسینی علاوه بر ایفای نقش در زمینه خوانندگی و موسیقی هم فعالیت میکند و همراه برادر و دوستانش گروه موسیقی هفت را تاسیس نمودند.