به گزارش برنا؛ تیم فولاد سیرجان ایرانیان با شکست دوباره العربی قطر و کسب 6 برد متوالی، به مقام قهرمانی رقابت‌های والیبال باشگاه‌های مردان آسیا در سال2021 دست یافت.

علیرضا بهبودی کاپیتان تیم فولاد سیرجان بعد از قهرمانی تیمش، گفت: این قهرمانی را به مردم خوب سیرجان که سال گذشته ما را حمایت کردند و برایمان کم نگذاشتند، تقدیم می‌کنم. پیام‌های پرمهر طرفداران در این چند روز انرژی مثبت فراوانی برای ما به ارمغان آورد.

وی با تاکید بر این که سیرجان بازی خوبی را به نمایش گذاشت، ادامه داد: تماشاگران بازی باکیفیتی را مشاهده کردند.

بهبودی با اشاره به این که العربی نسبت به بازی قبل عملکرد بهتری داشت، اظهار کرد: شاگردان سیچلو در دیدار پایانی کمی کار را برای ما دشوار کردند. در ست دوم کمی تمرکزمان را از دست دادیم اما در ادامه خودمان را پیدا کردیم و والیبالی را که مدنظرمان بود به العربی دیکته کردیم. خوشحالم که زحماتمان به بار نشست و عنوان قهرمانی را به دست آوردیم.

کاپیتان تیم فولاد سیرجان در پایان به پنجمین حضورش در تایلند که با دشت مدال طلا همراه شد اشاره و از کسب این مدال ابراز خرسندی کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا که از 16 مهرماه در شهر ناخون‌راتچاسیما تایلند آغاز شده بود، امروز (جمعه) با قهرمانی تیم فولاد سیرجان ایرانیان به پایان رسید.