شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشگاه

وعده وزیر راه و شهرسازی به کشتی‌گیران مدال‌آور استان فارس


وعده وزیر راه و شهرسازی به کشتی‌گیران مدال‌آور استان فارس

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با کشتی‌گیران مدال‌آور استان فارس از واگذاری زمینی برای ساخت ورزشگاه جهت توسعه ورزش این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در بدو ورود به استان فارس و شهر شیراز بعد از حضور در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان دیداری با قهرمانان کشتی فرنگی کشورمان داشت.

براساس این گزارش، در این دیدار که با حضور محمدعلی گرایی, محمدرضا گرایی و میثم دلخانی قهرمانان کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جهانی نروژ و همچنین محمد موسایی رئیس هیئت کشتی فارس انجام گرفت، وزیر راه و شهرسازی ضمن تشکر و قدردانی از افتخارآفرینی همه ورزشکاران کشورمان در عرصه‌های جهانی به ویژه دلاورمردان کشتی ایران گفت: کشتی‌گیران آزاد و فرنگی کشورمان در این دوره از مسابقات جهانی ثابت کردند که جوانان کشورمان هر کجا که به قدرت خود تکیه کنند، پیروز و سربلند خواهند بود.

محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس در ادامه این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در راستای ضرورت توجه بیشتر به وضعیت قهرمانان کشتی این استان به نکاتی اشاره کرد.

در پایان جلسه وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قول تقدیر وزارت راه و شهرسازی به پاس این حماسه‌آفرینی، در واکنش به درخواست این کشتی‌گیران برای واگذاری زمینی جهت ساخت ورزشگاه در راستای تشویق و ترغیب جوانان استان فارس به ورزش و همچنین حل مشکل مسکن آنها تأکید کرد: با توجه به درخواست این ورزشکاران قهرمان در راستای توسعه ورزش استان فارس و شهر شیراز، در شهر جدید صدرا قطعه زمینی برای ساخت ورزشگاه واگذار خواهد شد. همچنین برای تأمین مسکن این عزیزان قطعه زمینی به شکل گروهی واگذار می‌شود.

 

انتهای پیام/