شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مهران مدیری#عطاران

با اینکه وعده هایی برای همکاری مجدد این دو کمدین داده می‌شد اما اتفاق خاصی رخ نداد.

به گزارش هنر ام‌روز، پرهام موسوی: در دهه نود ، سامان مقدم این دو بازیگر را پس از سالها دوری ، کنار هم قرار داد در فصل سوم قلب یخی ولی چون قلب یخی با وقفه های متعددی در پخش مواجه شد ترکیب بازیگرانش و حضور مجدد زوج موفق عطاران مدیری پس از ساعت خوش در سایه رفت و کمتر کسی به این اتفاق مهم توجه کرد.

اخبار مرتبط:

چرا رضا عطاران به تلویزیون برنمی‌گردد؟

زندگینامه و بیوگرافی رضا عطاران

مهران مدیری با قلب یخی کلید را زد

زندگینامه و بیوگرافی مهران مدیری

یکی دیگر از اتفاقات مهم این سریال در ترکیب بازیگرانش، می‌توان به اولین حضور هدیه تهرانی در کنار مهران مدیری اشاره کرد . زوج عاشقانه این دو نفر ، خیلی جالب درآمد چون چهره های سرد این دو بازیگر در اکت های چهره شان در این سریال به کار آمده و باعث شده زوج عاشقانه ای ببینیم که کمتر در سریال های ایرانی مشاهده می‌کردیم اما متاسفانه این نکته هم دیده نشد بدلیل اینکه قلب یخی فرصت خوبی برای بازیگرانش ایجاد نکرد از لحاظ تبلیغات و پخش نامنظمش که ضربه اساسی به کلیت سریال زد.

رضا عطاران در قلب یخی ، همان بازیگر سینمای کمدی است ولی مهران مدیری کاراکتر چند وجهی در سریال قلب یخی دارد و در کنارش بازی متفاوتی از مهران مدیری شاهد هستیم.

مهران آصفی سریال قلب یخی در نیمه های اولیه به عنوان یک همسایه مهربان معرفی می‌شود ، در میانه سریال نویسندگان به شکل ماهرانه ای تعلیق خاصی برای شخصیت پردازی این کاراکتر در نظر گرفتند و مخاطب احساس کرد مهران آصفی قاچاقی مواد مخدر است و در نیمه های پایانی متوجه میشویم مهران آصفی پلیسی است که با نقشه قبلی به فضای مافیایی سریال نزدیک شده تا آنها را از بین ببرد . مهران مدیری این سه وجه از کاراکتر مهران آصفی را کاملا متفاوت بازی کرد به همین دلیل است که وقتی مهران آصفی را به عنوان همسایه وفا دار می بینیم شکی به او نداریم ، زمانی هم که به عنوان قاچاقی مواد مخدر معرفی می‌شود باز هم باورش می‌کنیم در نهایت وقتی به عنوان پلیس مخفی معرفی باز هم باورش می‌کنیم چون در کنار شخصیت پردازی دقیق ، بازی قدرتمندی از مهران مدیری می بینیم.

هدیه تهرانی هم لحظات احساسی کاراکتر سایه را به خوبی در بازی اش طراحی کرد . احساس گناهی که به پدرش دارد و حس عاشقانه ای که با مهران آصفی دارد دو حس متضاد را تشکیل می‌دهد و تهرانی بازی متفاوتی انجام داد.

متاسفانه تلاش های مهران مدیری و هدیه تهرانی در خلق کاراکتر متفاوت دیده نشد همچنین برگشت مدیری و عطاران پس از سالها هم دیده نشد.