شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

تلخ ترین خاطره تاریخی پرسپولیس از الهلال را ببینید + عکس

پرسپولیس به دنبال انتقام شکست سنگین 4 بر 0 برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا 2017

پرسپولیس و الهلال

پرسپولیس فرداشب در دیداری انتقامی به مصاف الهلال خواهد رفت. آن ها هنوز خاطره شکست تلخ ۴ بر ۰ در سال ۲۰۱۷ را از یاد نبرده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تلخ ترین خاطره پرسپولیس از الهلال به چه فصلی برمی‌گردد؟

به گزارش پارس فوتبال، تاریخچه بازیهای پرسپولیس و الهلال، عمری ۳۰ ساله دارد و این دو تیم در رقابتهای مختلف آسیایی روبروی یکدیگر قرار گرفته‌اند اما سنگین‌ترین شکست پرسپولیس به حریف عربستانی‌اش به ۴ سال قبل و مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برمی‌گردد.

در فصل ۲۰۱۷ لیگ قهرمانان، پرسپولیس والهلال چهار بار روبروی یکدیگر قرار گرفتند که هر دو بازی دو تیم در مرحله گروهی با نتیجه تساوی به پایان رسید اما وقتی این دو تیم در مرحله نیمه نهایی به یکدیگر خوردند، برانکو سنگین‌ترین شکستش با پرسپولیس را تجربه کرد.

پرسپولیس و الهلال

در دیداری که ۴ مهر سال ۹۶ برگزار شد، عمر خربین مهاجم سرشناس سوریه‌ای که آن زمان در ترکیب الهلال حضور داشت، شب تلخی را برای برانکو و تیمش رقم زد با هت‌تریک مقابل پرسپولیس، نقش مهمی در پیروزی چهار گله الهلال داشت.

پرسپولیس و الهلال

نیمه اول آن بازی با نتیجه ۰-۲ به سود الهلال به پایان رسید و برانکو با آوردن احمد نوراللهی به جای محسن مسلمان، به دنبال تغییر نتیجه بود. اخراج عبدالله عطیف در دقیقه ۴۷ امیدها را برای قرمزها بیشتر کرد اما در شبی که بازیکنان پرسپولیس اشتباهات فردی زیادی داشتند، الهلال در نیمه دوم هم به دو گل دیگر رسید تا تکلیف صعودش به فینال را در همان بازی رفت مشخص کرده باشد.