شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#شاخص بورس

بورس در هفته‌ای که گذشت؛

عقب‌نشینی شاخص با اُفت ۹۰ هزار واحدی

بورس در هفته‌ای که گذشت/ عقب‌نشینی شاخص با اُفت ۹۰ هزار واحدی

شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر با التهاباتی همراه بود و در مجموع ۹۱ هزار واحد اُفت داشته است.

به گزارش مشرق، شاخص بورس و اوراق بهادار در هفته اخیر با التهاباتی همراه بود و با روند نزولی به کار خود پایان داد.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۴۸۸ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی به پایان رساند که اُفت ۹۱ هزار واحدی داشته است.

شاخص بورس و اوراق بهادار روز شنبه مورخ ۱۷ مهر ۱۴۰۰ کار خود را با روند نزولی آغاز کرد و با ریزش بیش از با ریزش بیش از ۲۲ هزار و ۲۸۰ واحدی به پله یک میلیون و ۴۶۵ هزار واحدی بازگشت و فرابورس با اُفت بیش از ۳۵۱ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۹۸۰ واحدی قرارگرفت.

شاخص در دومین روز کاری هفته مورخ ۱۸ مهر ۱۴۰۰ روند نزولی خود را ادامه داد و با اُفت بیش از ۱۰ هزار و ۴۲۰ واحدی به پله یک میلیون و ۴۵۵ هزار واحدی بازگشت و فرابورس با اُفت بیش از ۱۹۷ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۷۸۲ واحدی قرارگرفت. 

شاخص بورس در سومین روز کاری هفته تغییر رویه داد و شاخص بورس در ۱۹ مهر ۱۴۰۰ با رشد هزار و ۸۶۹ واحدی به یک میلیون و ۴۵۷ هزار و ۴۸۰ واحد رسید.

شاخص در معاملات ۲۰ مهر ۱۴۰۰ با ریزش بیش از ۳۸ هزار و ۷۷۲ واحدی به پله یک میلیون و ۴۱۸ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با اُفت بیش از ۳۵۰ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۴۸۴ واحدی ایستاد.

در آخرین روز کاری هفته موخ ۲۱ مهر ۱۴۰۰ شاخص همچنان منفی ماند و با ریزش بیش از ۲۱ هزار و ۲۳۶ واحدی به پله یک میلیون و ۳۹۷ هزار واحدی بازگشت و با اُفت بیش از ۴۱۶ واحدی در پله ۲۰ هزار و ۶۷ واحدی قرارگرفت.

 شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با یک روز مثبت و ۴ روز منفی سپری کرد و وارد کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی شد.

منبع: میزان