شهر خبر

اقدام جنجالی بازیگر معروف همه را شوکه کرد/ تصویر باورنکردنی از مرجانه گلچین!+عکس

مرجانه گلچین بازیگر خوش قریحه سینما و تلویزیون ایران عکس اینستاگرامش را بروزرسانی کرد و با عکسی متفاوت همه را شگفت زده کرد.

اقدام جنجالی بازیگر معروف همه را شوکه کرد/ تصویر باورنکردنی از مرجانه گلچین!+عکس

به گزارش منیبان؛ مرجانه گلچین از بازیگران خوش ذوق و کاربلد سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر با سابقه در فیلم و سریال های زیادی خنده را بر لب بینندگان آورده است.

به گزارش«شایانیوز» مرجانه گلچین علاوه بر اینکه بازیگر بسیار خوبی می باشد دستی هم در آواز دارد. وی نخستین بار در سال 95 برای بانوان کنسرت برگزار کرد. گلچین در کل بی حاشیه است اما در عین حال بیش از 1.5 میلیون فالوور نیز دارد و از فعالان اینستاگرام است. به تازگی تصویری از خانم بازیگر منتشر شده که بسیار جوان تر از سنش میخورد. این عکس در فضای مجازی بسیار دیده شد و با نظرات مثبت و منفی کاربران همراه بود.

 

artist.loox_1634209209

 

بیوگرافی مرجانه گلچین

مرجانه گلچین در دوم اسفند ماه سال 1347 در تهران متولد شد. پدرش آذری و مادرش شمالی است. او فرزند آخر خانواده بوده و شش خواهر و برادر دارد. او در کودکی پدرش را از دست داده است. خانم گلچین خواهر منیژه گلچین (بازیگر) و دخترعموی مرحومه نادیا دلدار گلچین (بازیگر) است.

مرجانه گلچین سال 75 – 1374 با کریم آتشی کارگردان ازدواج کرد و در سریال گریز و سقوط به کارگردانی همسرش نیز بازی کرد. با این حال در ادامه با مخالفت همسرش برای بازیگری مواجه و این رابطه منجر به جدایی و طلاق شد.

 

تحصیلات در خارج از کشور 

وقتی که تحصیلش در ایران با مشکل روبه رو می شود، تصمیم می گیرد که از کشور برود و این کار را هم می کند اما علاقه اش به زادگاهش و دلتنگی اش برای مادرش، او را به ایران بر می گرداند. مرجانه گلچین در این مورد می گوید:

«درسم را در رشته کارگردانی در دانشگاه سوره ادامه دادم. البته برخلاف میلم؛ چون دلم می خواست که بازیگری بخوانم اما متاسفانه به حد نصاب نرسید. بعد از این بود که تصمیم گرفتم برای همیشه از ایران بروم چون برادرهایم آنجا زندگی می کنند. همین کار را هم کردم؛ اما راستش دلم برای ایران و کار و دوستانم تنگ شد. شهر زادگاه من رشت است و ماهی یک بار هم که شده باید برای دیدن مادرم به آنجا بروم. من خیلی این شهر را دوست دارم.»

وبگردی