شهر خبر

وعده نهایی شدن برون‌سپاری "یدک‌کشی" در سال ۱۴۰۰


وعده نهایی شدن برون‌سپاری "یدک‌کشی" در سال 1400

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به برون‌سپاری خدمات دریایی، گفت: امسال طرح برون‌سپاری یدک‌کشی نهایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جلیل اسلامی یادآور شد: برون‌سپاری خدمات دریایی فرآیندی است که از سال‌های گذشته شروع شده و با انجام برون‌سپاری عملیات لایروبی، امسال نیز طرح برون سپاری یدک‌کشی را نهایی خواهد شد.

وی افزود: ساماندهی شناورهای فاقد هویت و انضباط‌ بخشی به تردد‌های دریایی از جمله کارهای مهم در حوزه دریایی است که ‌در این حوزه 1500 فروند شناور فاقد هویت شناسایی، هویت‌دار و ثبت شده است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ارتقای سطح ایمنی دریایی و دریانوردی را از جمله موضوعات مهم عنوان کرد و از به روزرسانی جرایم قانون حفاظت از دریاها و رودخانه‌های قابل کشتیرانی و تهیه مقدمات پوشش کامل ارتباطات دریایی در آب‌های کشور خبر داد.

وی با تأکید بر ارتقای خدمات به ذی نفعان و حذف فرآیندهای دستی و مکانیزاسیون خدمات دریایی، گفت: انتظار این است که کیفیت ارائه خدمات دریایی را ارتقا دهیم. 

اسلامی انجام به موقع بازرسی از کشتی‌های تحت پرچم و خارجی، بر اساس الزامات ملی و بین‌المللی؛ طراحی و اجرای ‌سازوکار نظارت بر صنایع ساخت و تعمیر شناورها و مدیریت سوخت‌رسانی به شناورهای خدماتی را از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه عملیات دریایی برشمرد.

انتهای پیام/