شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

۳ گل «گومیس» به تیم‌های ایرانی؛

برنامه پرسپولیس برای مهار مهاجم فرانسوی الهلال چیست؟

برنامه پرسپولیس برای مهار مهاجم فرانسوی الهلال چیست؟

«باماتیمبی گومیس» مهاجم فرانسوی تیم فوتبال الهلال تاکنون سه بار به تیم‌های ایرانی گلزنی کرده است و در بازی با پرسپولیس هم امید اول تیم عربستانی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بافاتیمبی گومیس یکی از بازیکنان کلیدی تیم فوتبال الهلال از سال ۲۰۱۸ تاکنون بوده است. این مهاجم که حتی سابقه حضور در تیم ملی فرانسه را هم دارد در باشگاه‌هایی چون سنت اتین، لیون و مارسی فرانسه، سوانسی سیتی انگلیس و گالاتاسرای فرانسه بازی کرده است.

گومیس فصل گذشته در لیگ عربستان ۲۴ گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا سه بار درواز حریفان را باز کرد. این مهاجم خطرناک و زهردار در سال ۲۰۱۹ که الهلال قهرمان آسیا شد، توانست با ۱۱ گل به عنوان آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا دست یابد و عنوان بهترین بازیکن این مسابقات را از آن خود کند.

آمار گومیس در تقابل با تیم‌های ایرانی هم قابل توجه است و تاکنون سه بار برابر نمایندگان کشورمان گلزنی کرده است. او دو بار به استقلال تهران و یک بار به شهرخودرو گلزنی کرده است و حالا در آستانه تقابل با یکی دیگر از تیم‌های ایران قرار دارد.

برنامه پرسپولیس برای مهار مهاجم فرانسوی الهلال چیست؟
گومیس در بازی این فصل استقلال با الهلال که روی اشتباه مدافعان استقلال به گل رسید

پرسپولیس و الهلال از ساعت ۲۱:۳۰ فردا شنبه در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه فیصل بن فهد ریاض به مصاف هم می‌روند و باید دید برنامه یحیی گل محمدی سرمربی سرخپوشان ایران برای مهار گومیس چه خواهد بود.

این مهاجم فرانسوی در این فصل از مسابقات عربستان ۶ بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده است.

زوج گومیس در خط حمله الهلال، «موسی مارگا» مهاجم مالیایی است که فصل گذشته با مهدی طارمی در تیم پورتو همبازی بود. مارگا اگرچه تاکنون نتوانسته انتظارات در تیم الهلال را برآورده کند اما مهاجمی فیزیکی است که می‌تواند برای پرسپولیس دردسرساز شود.

مارگا در این فصل ۶ بازی برای تیم الهلال انجام داده است اما آمار گلزنی هایش نصف گومیس است و تنها دو بار توانسته دروازه حریفان را باز کند.

برنامه پرسپولیس برای مهار مهاجم فرانسوی الهلال چیست؟
موسی مارگا در دیدار با استقلال