شهرخبر

مادربزرگی که نوه‌اش را باردار شد! / تصاویر

اتفاقی عجیب وباورنکردنی که شما را به ادامه مطلب دعوت می کنیم تا از آن مطلع شوید.

مادربزرگی که نوه‌اش را باردار شد! / تصاویر
به گزارش سلام نو به نقل از نمناک ،خانم ۵۰ ساله در یک اتفاق نادر توانست شانس بچه دار شدن را به پسرش بدهد و دوران بارداری نوه ی خود را برعهده داشته باشد ؛ ماجرایی امیدوارکننده برای بسیار از زوج هایی که توانایی بچه دار شدن را ندارند در این خانواده رخ داده تا مادر بزرگ بتواند نوه ی خود را رشد دهد.

مادربزرگی که نوه‌اش را باردار شد! / تصاویر

مادر بزرگ نوه ی خود را باردار شد

استفاده از رحم اجاره ای امید به داشتن فرزند را به زوج جوان هدیه کرد ، زوجی که به دلیل مشکل جدی نمی توانستند هرگز بچه دار شوند . "کیالا جونز" ۲۹ ساله وقتی ۱۷ سال داشت با تشخیص پزشک تحت جراحی هیسترکتومی قرار گرفت و برای همیشه رحم خود را از دست داد اما بعد از ازدواج با "کدی" به شدت علاقه مند به داشتن فرزند بود اما نمی توانست خودش این شانس را داشته باشد برای همین به فکر استفاده از روشی جدید که این مشکل را برای زنان دارای چنین مشکلی حل کرده بود افتاد ، استفاده از رحم زن دیگری بری سپری شدن دوران بارداری و رشد جنین .

مادربزرگی که نوه‌اش را باردار شد! / تصاویر

عکس زوج جوانی که با رحم مادربزرگ خانواده بچه دار شدند

"کیالا" می گوید:من و همسرم سال ۲۰۱۲ باهم ازدواج کردیم و از انجایی که خانواده همسرم در جریان مشکل و وضعیت جسمی من بودند مادرشوهرم بارها به حالت طنز و برای خنده اینکه رحم خود را برای رشد فرزند ما اجاره خواهد داد صحبت کرده بود و همین شوخی ها ما را به فکر انداخت تا برای انجام آن اقدام کنیم. باورکردنی نبود ولی تمام آزمایشات با نتایج مثبت همراه شد و برای انتقال جنین همه چیز آماده شد و مادر شوهرم فرزند ما را باردار شدو بعد از چند ماه آن را به دنیا آورد.

مادربزرگی که نوه‌اش را باردار شد! / تصاویر

عکس مادربزرگ باردار و نوه ای که به دنیا آورد