به گزارش برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید حمید سجادی در دیدار با آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در قم، با تاکید بر اینکه تجربه ورزش همگانی در دنیا یک تجربه موفق و امتحان پس داده است، گفت: حمایت از ورزش همگانی به صورت جدی مورد تاکید وزارت خانه و دولت سیزدهم است.

او در این جلسه بیان کرد: بنده 17 سال در رشته دوومیدانی فعالیت کردم و هنوز برخی رکوردهای بنده که از آن خود کرده ام به آن دست نیافته اند و این قبیل مسائل یکی از دغدغه های امروز ورزش کشور است. توقع از ورزش ایران بالا رفته و در هر رویداد ورزشی که برگزار می شود مردم به دلیل نتایج درخشان گذشته انتظار کسب مدال های متنوع دارند.

وزیر افزود: وجود روحیه و مدیریت انقلابی در ورزش جانبازان و معلولین سبب شده تا عملکرد تیم های پارالمپیکی کشور همیشه قابل دفاع و درخشان باشد.

دکتر سجادی یادآور شد: سند تحول ورزش کشور تدوین شده و تلاش می شود در قالب حرکت های ترکیبی با سایر نهادها تحول شگرفی در ورزش کشور به وجود بیاید.

او با اشاره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان در حمایت از ورزش بانوان گفت: الگوی حجاب ورزشکاران ایرانی ایده و الگوی بسیاری از کشورهای اسلامی شده است.