شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#مسجد#مقامات#نیروهای مسلح

آیت‌الله سعیدی: مرحوم فیرزآبادی، فردی ولایت‌مدار بود


آیت‌الله سعیدی: مرحوم فیرزآبادی، فردی ولایت‌مدار بود

مراسم چهلمین روز درگذشت رئیس فقید ستادکل نیروهای مسلح در مسجد جامع خرمشهر با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حضرت آیت‌الله علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا صبح امروز در  مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس فقید ستادکل نیروهای مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام که با حضور سردار فدوی، سردار شیرازی امیر سهرابی و جمعی از امرا و فرماندهان نیروهای مسلح  برگزار شد، مرحوم فیروزآبادی را خدمتگزار انقلاب اسلامی و وفادار به ولایت عنوان کرد و با بیان اینکه ولایت‌مداری 5 مرتبه دارد؛ اظهار داشت: اولین مرحله ولایتمداری شناخت و فهم درست ولایت است؛ یعنی انسان خدا را بشناسد و ربوبیت تکوینی و تشریعی را بپذیرد.

وی دومین مرتبه ولایت مداری را ولایت باوری خواند و افزود: ولایت باوری یعنی آنکه فرد ایمان پیدا کند. مشکل بسیاری از افراد یا عدم شناخت یا عدم باور و ایمان است. شیطان خلقت خدا را قبول داشت؛ اما ربوبیت تشریعی را قبول نداشت.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، عشق به ولایت را سومین و ولایت یاوری را چهارمین مرتبه ولایت‌مداری برشمرد و گفت: حرکت و تلاش کردن در تحقق آرمان‌های ولایت ولایت یاوری است.

حضرت آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه اجرای فرمان و دستور ولایت پنجمین مرتبه ولایت‌مداری است؛ تاکید کرد: مرحوم فیروزآبادی از کسانی بودند که این 5 مرتبه ولایت‌مداری را انجام داده بودند. ایشان از قبل از انقلاب ولایت را شناختند و به آن ملحق شدند.

وی در پایان سخنان خود ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسن عسگری(ع) به ذکر مصیبت درباره این امام همام پرداخت.

انتهای پیام/