شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#فیفا

کابوس فیفا دی برای رئال مادرید تکمیل شد

کابوس فیفا دی برای رئال مادرید تکمیل شد

بنا بر ادعای آاس بعد از ادر میلیتائو حالا داوید آلابا نیز دچار آسیب دیدگی شده است.

 اخیراً مشخص شد که ادر میلیتائو در جریان بازی‌های ملی دچار آسیب‌دیدگی شده است. مدافع برزیلی یکی از بازیکنان ثابت تیم کارلو آنچلوتی در این فصل بوده و حالا گزارش شده که احتمالاً این بازیکن دیدار حساس ال‌کلاسیکو را هم از دست خواهد داد.

 

اما کابوس وقفه بازی های ملی یا فیفا دی برای رئال مادرید در خط دفاعی جایی تکمیل شد که حالا آاس مدعی شده دیگر مدافع کلیدی لوس بلانکوس یعنی داوید آلابا نیز دچار آسیب دیدگی شده است. بر اساس این گزارش آلابا در جریان دیدار تیم ملی اتریش مقابل دانمارک از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده است.

 

 

-

 

 

اگرچه گزارش‌های اولیه نشان داده که مصدومیت داوید آلابا خیلی جدی نیست اما به نظر می‌رسد که حداقل حضور این مدافع در دیدار مقابل شاختار در هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا کاملاً با ابهام روبرو است. با این حال قرار است معاینات بیشتری روی پای ستاره اتریشی انجام شود تا میزان دقیق آسیب دیدگی او مشخص گردد.

 

در صورتی که مصدومیت داوید آلابا جدی تر از حد تصور باشد، رئال مادرید و کارلو آنچلوتی با یک مشکل بسیار بزرگ روبرو خواهند بود، مخصوصا این که آنها ادر میلیتائو را هم در اختیار ندارند و باید دید سرمربی ایتالیایی از چه ترکیبی در خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد.