شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#نیروی انتظامی

پنجره مهر؛

همایش موتورسواران قانونمند در شاهرود برگزار شد

همایش موتورسواران قانونمند در شاهرود برگزار شد

شاهرود- همایش موتورسواران قانون مند در بخش موتورهای سنگین و کراس به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به همت هیئت موتورسواری و اتوموبیل رانی شهرستان شاهرود برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش موتورسواری قانون مند به مناسبت هفته نیروی انتظامی در حالی در محوطه مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود برگزار شد که موتور سواران در دو کلاس موتورهای سنگین بالای ۷۵۰ سی سی و موتور کراس یا غیر جاده‌ای حضور داشتند و در پایان از اعضای هیئت تقدیر به عمل آمد.

این برنامه با همکاری هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی و همچنین نیروی انتظامی در شهرستان شاهرود برگزار و هدف آن هم ترویج رانندگی قانون مند عنوان شده است.

امیرحسین علیداقی سرپرست هیئت موتور سواری شاهرود در حاشیه این مراسم به خبرنگار مهر، گفت: همایش موتور سوارهای قانونمند به همت هیئت موتورسواری و اتومبیل رانی شاهرود به مناسبت هفته نیرو انتظامی و با شعار هیجان در پیست، آرامش در شهر برگزار و ۴۰ موتور در بخش جاده‌ای و کراس به نمایش گذاشته شدند.

گفتنی است در سال‌های اخیر موتورهای سنگین در صورتی که عضو هیئت موتور سواری بوده و ضوابط و قوانین را رعایت کنند در برخی روزها اجازه موتور سواری خواهند داشت.