شهر خبر

رقابت داغ قفس توری استقلال!

کارهای استقلال این روزها با انگیزه بالایی تمرین می کنند.

رقابت داغ قفس توری استقلال!

به گزارش منیبان؛ استقلال بعد از حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بعد از بازگشت از امارات قرار است با بازیکنان خارجی تقویت شود تا فصل بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ را با قدرت آغاز کند. این درحالی است که بازیکنان داخلی جدید زیادی نیز برای فصل آینده رقابت‌ها به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شده‌اند تا این تیم با برطرف‌کردن نقاط‌ضعف خود از همان ابتدای رقابت‌ها خود را به‌عنوان یک مدعی معرفی کند. درحال حاضر استقلال درون دروازه از سه دروازه‌بان آماده به نام‌های سیدحسین حسینی، رشید مظاهری و علیرضا رضایی بهره می‌برد که این موضوع نشان می‌دهد احتمالا استقلالی‌ها از ناحیه دروازه برای فصل جدید کمتر دغدغه و نگرانی را خواهند داشت.

با این حال نکته‌ای که بیشتر از هر چیز دیگری در تمرینات پیش‌فصل، نظر کادرفنی و در راس آنها مجیدی را به خود جلب کرده است به آمادگی سیدحسین حسینی مربوط می‌شود تا جایی که این دروازه‌بان در تمرینات روزهای اخیر استقلال با عملکردی مطلوب این تیم را از بابت داشتن یک دروازه‌بان آماده برای فصل جدید رقابت‌ها امیدوار کرده و به‌نوعی به گزینه اول مجیدی برای دروازه استقلال تبدیل شده است. هفته گذشته حسینی به‌خاطر انجام برخی امور شخصی راهی شهرستان شد و این موضوع باعث شد برخی حواشی ایجاد شود اما به‌محض بازگشت، در دیدار دوستانه مقابل پیکان درون دروازه رفت و به گفته شاهدان عینی در ورزشگاه پیکان‌شهر، با عکس‌العمل‌های خوب خود و در یک صحنه با یک سوپرواکنش دروازه استقلال را نجات داد تا درنهایت بازی با تساوی به پایان برسد‌.

به‌تازگی رشید مظاهری نیز با تمدید قرارداد خود در استقلال ماندنی شده و ازسوی دیگر علیرضا رضایی دروازه‌بان فصل گذشته پیکان هم کار خود را با آبی‌ها پیگیری کرده، هرچند سرنوشت ادامه همکاری رضایی با استقلال برای فصل جدید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما هرچه هست هواداران این تیم با وجود ۳دروازه‌بان آماده تقریبا خیال‌شان از بابت شروع فصل جدید رقابت‌ها راحت است.

وبگردی