شهر خبر

جلسات مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری


جلسات مجلس، شورای نگهبان و مجمع تشخیص درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از آغاز جلسات نمایندگان، شورای نگهبان و مجمع تشخیص درباره اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت بررسی طرح‌های اصلاح قانون انتخابات مجلس،ریاست‌جمهوری و شوراها در این کمیسیون، گفت: برای بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس کارگروهی در کمیسیون تشکیل شده و در حال چکش‌کاری بر روی طرح هستند.

وی درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری ، ادامه داد: جلساتی درباره این موضوع  با شورای نگهبان و  هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام داشته‌ایم ولی منتج به نتیجه نشده است و این جلسات ادامه خواهد داشت.

نماینده یزد در مجلس درخصوص بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها، عنوان کرد: این طرح نیز در کمیسیون در حال بررسی شدن است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات اخیر شوراها آسیب‌شناسی درباره این انتخابات انجام شد و مواردی نیز احصاء شده که قرار است در طرحی که تدوین کرده‌ایم آنها را لحاظ کنیم.

جوکار اظهار داشت: پس از نهایی شدن طرح‌های سه‌گانه برای اصلاح قانون انتخابات آنها را برای اعلام نظر نمایندگان به هیئت رئیسه مجلس تقدیم خواهیم کرد.

انتهای پیام/