شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#جدید#شهاب حسینی

شهاب حسینی، هوتن شکیبا و سحر دولتشاهی تیم بازیگران سریالی جدید + عکس

هفت صبح/ بعد از اجرای همرفیق، شهاب حسینی پیشنهادهای زیادی برای بازی در سریال های خانگی داشت. هیچکدام را نپذیرفت و حالا براساس خبرهایی که به دست روزنامه هفت صبح رسیده، او در آستانه عقد قرارداد با ابوالحسن داوودی اســت. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و حسینی از تصمیم خود منصرف نشــود، به زودی او مقابل دوربین خواهد رفت تا دومین تجربه سریال خانگی خود پس از «شهرزاد» را رقم بزند. هوتن شکیبا و سحر دولتشاهی دیگر بازیگرانی هستند که برای سریال داوودی با آنها مذاکره انجام شده است.

یکی از چالشهای پیشروی شهاب، به تصمیمات خود او در لحظه آخر برمی گردد که از یک پروژه انصراف می دهد. بعد از فیلم های «رئیس» و «متری شــیش و نیم»، «بی همه چیز» مهمترین پروژه ای است که شهاب در لحظه آخر از آن جدا شــد. چرایی اش فرع ماجراست اما طبعا این تصمیم های لحظه آخری، هر پروژه ای را دچار چالش میکند.

بعد از هر خبری که از یک پروژه منتشر می شود، احتمال تکذیب از ســوی عوامل وجود دارد. خاصه آنکه یک طرف ماجرا شهاب حسینی باشــد که می دانیم اصرار دارد تا زمانیکه جلــوی دوربین نرفته اســت، خبری رسانه ای نشــود. ابوالحســن داوودی و همکارانش هم ترجیح میدهند ســریال را با ســکوت پیش ببرند. از آنسو تا ثبت نشدن قراردادها احتمال جدایی و انصراف و جابه جایی وجود دارد. طبعا در چنین شرایطی، انتشار خبر همکاری با شهاب حسینی توام با واکنش است عجالتا خبری که در اختیار هفت صبح قرار گرفته، موثق است.