شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزیر ورزش#دولت#حوزه

تقدیم بسته هدیه سازمان بازرسی کل کشور به وزیر ورزش


تقدیم بسته هدیه سازمان بازرسی کل کشور به وزیر ورزش

معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور در دیدار با وزیر ورزش و جوانان بسته هدیه سازمان به دولت شامل اهم آسیب‌ها و چالش‌های این حوزه را تقدیم سجادی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری، معاون نظارت و بازرسی امور فرهنگی و اجتماعی سازمان بازرسی کل کشور با حمید سجادی، وزیر کشور دیدار کرد. عرب‌انصاری در این دیدار سیاست‌های سازمان در موضوع نظارت و بازرسی و پیشگیری مبتنی بر سند تحول دستگاه قضائی را تشریح کرد.

معاون سازمان بازرسی کل کشور سپس بسته هدیه سازمان به دولت شامل اهم آسیب‌ها و چالش‌های این حوزه را تقدیم سجادی کرد و با اشاره به بسته هدیه سازمان بازرسی به وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: موضوعات مندرج در این کتابچه متشکل از نقاط قوت و ضعف، آسیب‌ها و چالش‌ها و ظرفیت‌های وزارت ورزش و جوانان است.

سید حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان هم در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات سازمان بر موضوع مبارزه با فساد در وزارت ورزش و جوانان به کمک سازمان بازرسی و سایر دستگاه‌های نظارتی تأکید کرد و گفت: با تمام وجود به بحث نظارت و پایش عملکرد زیرمجموعه و مبارزه با فساد معتقدم و هر عقل سلیم در مدیریت از بازوهای نظارتی مثل سازمان بازرسی کل کشور استفاده خواهد کرد.

در ادامه این نشست مسعود طاهری‌جعفری، بازرس‌کل امور ورزش، جوانان و میراث فرهنگی سازمان بازرسی کل کشور نیز بخشی از عملکرد، نقطه نظرات کارشناسی و اقدامات سازمان در موضوع پیشگیری و مبارزه با فساد در این حوزه مانند جلوگیری از برخی واگذاری‌های غیر قانونی اماکن ورزشی را تشریح کرد.

انتهای پیام/