شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#واکسن

محدودیت در ارائه خدمات عمومی به افراد فاقد کارت واکسن سرپل ذهابی

کرمانشاه- فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از اعمال محدودیت در ارائه خدمات عمومی به افراد فاقد کارت واکسن سرپل‌ذهابی خبر داد.

محدودیت در ارائه خدمات عمومی به افراد فاقد کارت واکسن سرپل ذهابی

نورالدین فرزادی‌پور اظهار کرد: بر اساس رنگ بندی جدید کرونایی استان کرمانشاه، شهرستان سرپل ذهاب در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشته و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان باید جدی تلقی شود.

وی با اشاره به روند واکسیناسیون در شهرستان سرپل ذهاب، افزود: استقبال خوبی از سوی مردم برای دریافت واکسن کرونا صورت گرفته و تا کنون ۶۸ درصد از جمعیت واجد شرایط شهرستان سرپل ذهاب واکسن را دریافت کرده‌اند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: انتظار آن است که با توجه به تهدید جدی بیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده به سبب این بیماری مردم استقبال بیشتری برای دریافت واکسن داشته باشند.

فرزادی‌پور تاکید کرد: واکسن به اندازه کافی در شهرستان سرپل ذهاب وجود داشته و تمام تمهیدات لازم برای واکسیناسیون در شهرستان فراهم است و هیچ توجیهی برای عدم واکسیناسیون مردم وجود ندارد.

وی ادامه داد: محدودیت‌هایی برای دریافت خدمات عمومی در آینده برای کسانی که فاقد کارت واکسیناسیون هستند اعمال خواهد شد و کسبه فاقد کارت واکسیناسیون حق فعالیت صنفی و کسب و کار را ندارند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: کارمندان دولت که واکسن تزریق نکرده‌اند حق حضور در محل کار را ندارند و عدم حضور آنها نیز غیبت محسوب می‌شود.

فرزادی‌پور با اشاره به بازگشایی مدارس طی ماه‌های آینده، گفت: دانش آموزان با توجه به بازگشایی مدارس در صورت عدم دریافت واکسن حق حضور در مدرسه و کلاس درس را به دلیل به خطر افتادن سلامت سایر دانش آموزان نخواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: مردم دریافت واکسن کرونا را به تأخیر نیانداخته و با توجه به وضعیت قرمز شهرستان سرپل ذهاب تسریع در انجام واکسیناسیون باعث بهبود وضعیت کرونایی شهرستان خواهد شد.

 

منبع: ايسنا